d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Italien - Spanien
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 1 2012 11:30am
hvem vinder?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 1 2012 11:38am
Italien :)
Member
Posts: 83,109
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Jul 1 2012 12:05pm
Spainen.

1-0 eller så ender det i straffesparkskonkurrence. :thumbsup:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 1 2012 12:14pm
Quote (berens @ 1 Jul 2012 19:38)
Italien :)


Har sat 200 kroner på Italien vinder EM, skulle ikke undre mig så godt som de har spillet de sidste 2 kampe. Og Spanien er ikke ligefrem overbevisende.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 1 2012 12:26pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 1 2012 07:14pm)
Har sat 200 kroner på Italien vinder EM, skulle ikke undre mig så godt som de har spillet de sidste 2 kampe. Og Spanien er ikke ligefrem overbevisende.


Hvis pirlo spiller dårligt, så har du tabt dine penge. Men nu har man jo ikke set ham spille en dårlig kamp til dette EM endnu :lol:
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 1 2012 12:30pm
Italien vinder med mindst 2 mål.

Der bliver under 11 Hjørnespark.

Super mario scorer 2.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 1 2012 12:35pm
Quote (PoD_Clan @ Jul 1 2012 07:30pm)
Italien vinder med mindst 2 mål.

Der bliver under 11 Hjørnespark.

Super mario scorer 2.



1) No.

2) Kommer anpå hvordan kampen er. Hvis spanien kommer igang med sit hurtigere spil, så kan der sagtens komme flere :)

3) No.

Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 1 2012 12:42pm
Quote (berens @ Jul 1 2012 07:35pm)
1) No.

2) Kommer anpå hvordan kampen er. Hvis spanien kommer igang med sit hurtigere spil, så kan der sagtens komme flere :)

3) No.


Har oddset lawl ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 1 2012 12:55pm
Quote (berens @ 1 Jul 2012 20:26)
Hvis pirlo spiller dårligt, så har du tabt dine penge. Men nu har man jo ikke set ham spille en dårlig kamp til dette EM endnu  :lol:


No shit.. Nu vil jeg ikke mene at Pirlo alene er italiensk hjerne. Det afhænger mindst lige så meget af Balotteli, samt Bøffen.

Italien sover :(

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 1 2012 01:03pm
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 1 2012 01:29pm
Ser dårligt ud for mine odds ..
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll