d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 1 2012 09:29am
lad os fyre op for noget d3!

jeg er en fattigrøv, og har intet, men whatever..
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 1 2012 10:52am
Er lige startet på HC igen, efter en lille pause :)
lvl 14 atm :)
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 1 2012 11:40am
Quote (berens @ Jul 1 2012 04:52pm)
Er lige startet på HC igen, efter en lille pause :)
lvl 14 atm :)


cool, add mig :)
Nelly#2794

har en del classes, men lige pt. lvler jeg min wd. den er lvl 35 :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 1 2012 01:18pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62593539&f=47

Quote (Sweek1e @ 1 Jul 2012 17:29)
lad os fyre op for noget d3!

jeg er en fattigrøv, og har intet, men whatever..


Gold: 5,338.00 burde da være nok til at lave en fin character.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 1 2012 01:34pm
Quote (Sweek1e @ Jul 1 2012 06:40pm)
cool, add mig :)
Nelly#2794

har en del classes, men lige pt. lvler jeg min wd. den er lvl 35 :)


Spiller du også HC? ;)
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 1 2012 02:01pm
Quote (ZwiX @ Jul 1 2012 07:18pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62593539&f=47



Gold: 5,338.00 burde da være nok til at lave en fin character.


well, ved nu ikke helt :D ..

Quote (berens @ Jul 1 2012 07:34pm)
Spiller du også HC? ;)


yeah
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll