d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gyser Film > Hvilken
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 30 2012 03:43pm
Hvilken er den vildeste du har set? Jeg mangler nemlig nogle :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 30 2012 03:45pm
Human Centipede 1 & 2
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 30 2012 03:47pm
Quote (IAcid @ 30 Jun 2012 23:45)
Human Centipede 1 & 2


Dem har jeg allerede set s:

men ellers tak :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 30 2012 04:03pm
Feed eller Saw 2.
Har ikke set særlig mange gysere, det er sku ikke lige mig xD
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Jun 30 2012 04:08pm
Jeg tror jeg har det med at fortrænge dem. Jeg ved jeg har set nogle vilde film, men jeg kan ikke komme i tanker om de bedste.

Men her er nogle gode nogen:
Room 1405 (eller 1405)
The Grudge 1, 2 & 3
The Ring 1 & 2

Du har sikkert set dem, men hvis ikke, så burde du
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 30 2012 04:27pm
the panic room
the collector
the tortured <-- er rigtig fed
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll