d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Hjælp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 30 2012 04:53am


nogen som ved hvad for en cap det er the game har på?

har vi evt nogen eksperter i blandt os?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 30 2012 04:55am
Tror det er en rød en
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 30 2012 05:06am
Snak med MischaDK.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 30 2012 05:35am

Det er en New York Yankee cap, The Game er stolt New Yorker hvis jeg husker rigtigt, det er vidst også noget med at han har tatoveret the "Rotten" apple på ryggen for at repræsentere Brooklyn.

This post was edited by MrLennon on Jun 30 2012 05:35am
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 30 2012 08:43am
spørg mischa han har alt hvad the game har fordi han ikke kan køre sin egen stil
:wallbash:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll