d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mario
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 29 2012 04:05am



Nogle der så kampen igår lul?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 04:49am
Quote (Utb @ 29 Jun 2012 12:05)
http://i.imgur.com/tUBzB.gif


Nogle der så kampen igår lul?


Fatter ikke helt dit budskab, men det gør jeg jo aldrig med alle dine ligegyldige topics..

ON-TOPIC: Kæft en genial spiller! Et så godt overblik skal man lede længe efter!
Om Spanien vinder EM? Det bliver sku tvivlsomt..
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 29 2012 05:14am
Troede først målet var anulleret da han stilte sig sådan op og kiggede mod dommeren haha. tror han at han er king kong eller hva? -_-
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 05:18am
Quote (A_D @ 29 Jun 2012 13:14)
Troede først målet var anulleret da han stilte sig sådan op og kiggede mod dommeren haha. tror han at han er king kong eller hva? -_-


Haha, når man spiller som ham så er det sku iorden :P

4 mål (er sikker på at han ville have banket flere ind, hvis ikke han blev skiftet tidligt ud), 3 kampe, sender Italien videre 2 gange. Det er sku godkendt fra min side.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 29 2012 05:22am
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jun 29 2012 12:26pm
jeg så den, og havde virkelig ikke regnet med at italien ville tage den :P
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 29 2012 02:40pm
Quote (A_D @ 29 Jun 2012 12:14)
Troede først målet var anulleret da han stilte sig sådan op og kiggede mod dommeren haha. tror han at han er king kong eller hva? -_-


Balotelli B)

This post was edited by waw on Jun 29 2012 02:41pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 29 2012 02:42pm
Quote (waw @ 29 Jun 2012 22:40)
Balotelli B)


han er en nar :/

nu vandt jeg ikke 500 fg fordi tyskland er ude :(
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 29 2012 02:47pm
Quote (IAcid @ 29 Jun 2012 21:42)
han er en nar :/

nu vandt jeg ikke 500 fg fordi tyskland er ude :(


Han er for syg, elsker ham seriøst :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 29 2012 02:55pm
Quote (waw @ 29 Jun 2012 22:47)
Han er for syg, elsker ham seriøst :D


Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 30 2012 08:56am
Han ser godt nok hidsig ud :b
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll