Quote (Azeria @ Jun 26 2012 06:15pm)
Hvorfor skal man have en tråd om en person på et billede, er ronnie? Når du bare kan PM'e personen.

Fordi så kunne alle andre se den utroligt flotte fyr, som lignede ronnie på en prik!
Quote (ZwiX @ Jun 26 2012 06:17pm)
Skal downloade noget USB driver -.-
get good -.-
This post was edited by Headshot on Jun 26 2012 12:21pm