Quote (Grandebedte @ Jun 26 2012 05:15pm)
lolrød
Jk, tillykke!
loljelly
But srsly, tak.
Quote (Azeria @ Jun 26 2012 05:16pm)
Det sgu herligt!
Hvornår er det studenterugen starter? fredag?

Ja det er lækkert

Er egentlig ikke helt sikker på hvornår det starter. De sidste eksamener er vist i morgen, men dimission og sådan er på fredag. Er det i hvert fald for os.
Quote (Done @ Jun 26 2012 05:19pm)
Tillykke

Tak
