d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Student 2012
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 26 2012 08:47am
Så blev jeg sgu endelig færdig på STX :D
Godt nok kun med 4 i dansk, men det gør mig nu ikke noget, er bare glad for at være færdig.

Andre der bliver/er blevet færdige i år?

This post was edited by Molle_fkk on Jun 26 2012 08:48am
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Jun 26 2012 08:50am
Stort tillykke med huen. Så skal du vel ud og køre i hestevogn i studenterugen? :thumbsup:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 26 2012 08:56am
Quote (Azeria @ Jun 26 2012 04:50pm)
Stort tillykke med huen. Så skal du vel ud og køre i hestevogn i studenterugen? :thumbsup:


Takker :) Yes, vi skal køre både fredag og lørdag ^_^
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 09:15am
lolrød

Jk, tillykke!
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Jun 26 2012 09:16am
Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 16:56)
Takker :) Yes, vi skal køre både fredag og lørdag ^_^
Det sgu herligt!

Hvornår er det studenterugen starter? fredag? :P
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 26 2012 09:19am
Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 15:47)
Så blev jeg sgu endelig færdig på STX :D
Godt nok kun med 4 i dansk, men det gør mig nu ikke noget, er bare glad for at være færdig.

Andre der bliver/er blevet færdige i år?


Tillykke :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 26 2012 09:24am
Quote (Grandebedte @ Jun 26 2012 05:15pm)
lolrød

Jk, tillykke!


loljelly

But srsly, tak.

Quote (Azeria @ Jun 26 2012 05:16pm)
Det sgu herligt!

Hvornår er det studenterugen starter? fredag? :P


Ja det er lækkert :D
Er egentlig ikke helt sikker på hvornår det starter. De sidste eksamener er vist i morgen, men dimission og sådan er på fredag. Er det i hvert fald for os.

Quote (Done @ Jun 26 2012 05:19pm)
Tillykke :)


Tak ^_^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 09:34am
Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 16:47)
Så blev jeg sgu endelig færdig på STX :D
Godt nok kun med 4 i dansk, men det gør mig nu ikke noget, er bare glad for at være færdig.

Andre der bliver/er blevet færdige i år?


GZ :D
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Jun 26 2012 09:42am
Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 17:24)
Ja det er lækkert :D
Er egentlig ikke helt sikker på hvornår det starter. De sidste eksamener er vist i morgen, men dimission og sådan er på fredag. Er det i hvert fald for os.
Det kunne godt lyde til at den starter fredag eller lørdag :thumbsup:

Anyways, tillykke igen og må du have en super studenteruge.

Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 26 2012 09:56am
Tillykke B)
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll