d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Billeder > Indsætning Af Billeder Virker Ikke
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 58
Joined: Jun 25 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 03:58pm
Topic - kan ikke få det til at virke,

[img]http://i.imgur.com/bEUag.png[/img]

Nogen der kan hjælpe?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 25 2012 04:03pm
Du skal poste 15 gange før det virker.
Member
Posts: 58
Joined: Jun 25 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 04:06pm
Quote (Molle_fkk @ Jun 26 2012 12:03am)
Du skal poste 15 gange før det virker.


Ahh okay, I see
- Mange tak!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 25 2012 05:09pm
Hvad hedder din rigtige account? :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 25 2012 05:20pm
skriv til: Historyx

kan kan sikkert hjælpe dig :) ;D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 25 2012 05:22pm
Quote (MischaDK @ 26 Jun 2012 00:20)
skriv til: Historyx

kan kan sikkert hjælpe dig :) ;D


der er vidst en som har ondt i røven? :D
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 26 2012 02:48am
Quote (Roflolcoptah @ Jun 25 2012 11:58pm)
Topic - kan ikke få det til at virke,

http://i.imgur.com/bEUag.png

Nogen der kan hjælpe?


du burde bruge din rigtige account

Quote (MischaDK @ Jun 26 2012 01:20am)
skriv til: Historyx

kan kan sikkert hjælpe dig :) ;D


Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 26 2012 03:46am
Guys der er andre som har multis her... så stop haters. det er et fair spg at stille når man er ny. stop det guys, vi kommer ikke videre hvis vi bliver ved med at sige multi når der er en der stiller en spg. og lige en ting til jeg prøver ikke at tage lortet for dem som måske er multi, nej jeg synes bare vi skal droppe det. :P Have a nice day guys :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 26 2012 07:31am
Quote (Done @ Jun 26 2012 11:46am)
Guys der er andre som har multis her... så stop haters. det er et fair spg at stille når man er ny. stop det guys, vi kommer ikke videre hvis vi bliver ved med at sige multi når der er en der stiller en spg. og lige en ting til jeg prøver ikke at tage lortet for dem som måske er multi, nej jeg synes bare vi skal droppe det. :P Have a nice day guys :)


Fed historie

Du poster jo kun det fordi du selv har lavet dig 1 multi da du selv er locked
Obv is obv
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 26 2012 07:51am
Quote (Historyx @ 26 Jun 2012 14:31)
Fed historie

Du poster jo kun det fordi du selv har lavet dig 1 multi da du selv er locked
Obv is obv


Nej egentlig ikke jeg kan hurtigt vise dig hvor jeg er blevet locked, en m8 scammede med nogle fps han havde lånt af mig og der efter sendte ham dem back og derfor troede jsp at jeg havde scammed også så nej, Og det er ikke en opdigtet historie har topic so nn...
Så pls stfu om ting du ikke ved en skid om. og lige en ting til, tror jeg ved lidt mere omkring jsp end dig. så pls hold lav profil, for din egen skyld.
Btw har topic på de scams der. så stop haters!
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll