Quote (Utb @ 25 Jun 2012 18:30)
Har nada viden om det her forum? De går ud fra jeg er multi. pga en hvis person tog pis på mig, hvor jeg vendte den lidt rundt.
Hvor har du hørt om d2jsp.org fra?
E: Du har lagt hårdt ud må man sige. Skaffet FG's ud af det blå, brugt tid på at finde signatur, allerede stiftet kendskab til Poker.
Spammer vildt, custimezed din profil.
Du er en multi i mine øjne. Ikke nødvendigvis at du har 2 aktive bruger, men du har helt sikkert haft en bruger her før.
Også bryder jeg mig ikke din attitude.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 25 2012 10:46am