d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Griner
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 10:24am
Af jer der kalder mig multi LOL.

Troede folk ville være mere intelligente
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:25am
jamen det er de ikke.. <_<
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 25 2012 10:28am
Hvordan er det uintelligent at tro at du er multi når du joiner og har en del viden om forummet? Det er skam ren statistik og ikke noget personligt om dig. Hvis 99% af nye brugere er multis ville du så ikke også antage at den næste der joiner er mult?

Jeg ved ikke hvor mange gange der er blevet budt velkommen til nye brugere herinde i det danske subforum hvor de har sagt præcis det samme som du gør nu og BAM 2 dage senere. Locked/scammer/banned for multi..
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 10:30am
Quote (Monze @ Jun 25 2012 06:28pm)
Hvordan er det uintelligent at tro at du er multi når du joiner og har en del viden om forummet? Det er skam ren statistik og ikke noget personligt om dig. Hvis 99% af nye brugere er multis ville du så ikke også antage at den næste der joiner er mult?

Jeg ved ikke hvor mange gange der er blevet budt velkommen til nye brugere herinde i det danske subforum hvor de har sagt præcis det samme som du gør nu og BAM 2 dage senere. Locked/scammer/banned for multi..


Har nada viden om det her forum? De går ud fra jeg er multi. pga en hvis person tog pis på mig, hvor jeg vendte den lidt rundt.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:42am
Quote (Utb @ 25 Jun 2012 18:30)
Har nada viden om det her forum? De går ud fra jeg er multi. pga en hvis person tog pis på mig, hvor jeg vendte den lidt rundt.


Hvor har du hørt om d2jsp.org fra?

E: Du har lagt hårdt ud må man sige. Skaffet FG's ud af det blå, brugt tid på at finde signatur, allerede stiftet kendskab til Poker.
Spammer vildt, custimezed din profil.

Du er en multi i mine øjne. Ikke nødvendigvis at du har 2 aktive bruger, men du har helt sikkert haft en bruger her før.
Også bryder jeg mig ikke din attitude.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 25 2012 10:46am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Jun 25 2012 10:49am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 25 2012 05:42pm)
Hvor har du hørt om d2jsp.org fra?

E: Du har lagt hårdt ud må man sige. Skaffet FG's ud af det blå, brugt tid på at finde signatur, allerede stiftet kendskab til Poker.
Spammer vildt, custimezed din profil.

Du er en multi i mine øjne. Ikke nødvendigvis at du har 2 aktive bruger, men du har helt sikkert haft en bruger her før.
Også bryder jeg mig ikke din attitude.


Du har selv haft en anden account. Du burde slet ikke snakke om det her? ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:51am
Quote (berens @ 25 Jun 2012 18:49)
Du har selv haft en anden account. Du burde slet ikke snakke om det her? ;)


Jeg skrev AKTIVE. Jeg har sku ikke to AKTIVEaccounts her.
Den sidste account jeg havde her, er år tilbage.Og som vi kender d2jsp.org. Ingen mail - Ingen recovery.

Desuden opretter jeg ikke 10 topics hver dag, og spammer på alt og alle. Jeg har i det mindste decent opførsel her.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 25 2012 10:53am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 25 2012 10:53am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 25 2012 06:51pm)
Jeg skrev AKTIVE. Jeg har sku ikke to AKTIVE accounts her.
Den sidste account jeg havde her, er år tilbage.


"No multiple accounts - only one account per person is allowed. You may not under any conditions create more than one account per person."

Du bryder reglerne ligeså meget som alle andre, der har mere end et acc.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 10:55am
Quote (Molle_fkk @ 25 Jun 2012 18:53)
"No multiple accounts - only one account per person is allowed. You may not under any conditions create more than one account per person."

Du bryder reglerne ligeså meget som alle andre, der har mere end et acc.


Har skrevet til dem, om de ville åbne min account igen, det nægtede de (pga. jeg ikke kunne huske den tilknyttet email), og dermed oprettede jeg en ny.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 25 2012 10:55am
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll