d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Eksamner Og Alt Muligt Sjovt Og Godt > Topic Says All
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 09:15am
Jeg syns lige vi manglede en tråd hvor vi kunne skrive lidt af hvert i. Fra en karakterer til hvad man har lavet i dag ^^ sådan lidt for sjov i ved. :)

Kom med det drenge.
Og lad os nu lade være med at spam alt til så de lukker det :)

Regards
~ Done
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,330.16
Jun 25 2012 09:27am
Venter på tarteletter.
Forresten så tror jeg ikke dette topic holder længe :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 25 2012 09:35am
Er pt igang med ikke at læse til min dansk eksamen i morgen. Det samme har jeg lavet de sidste mange dage. Regner med at få 02, tbh.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 09:39am
Quote (berens @ 25 Jun 2012 16:27)
Venter på tarteletter.
Forresten så tror jeg ikke dette topic holder længe :D


det tror jeg helder ikke vi prøver ^^

Quote (Molle_fkk @ 25 Jun 2012 16:35)
Er pt igang med ikke at læse til min dansk eksamen i morgen. Det samme har jeg lavet de sidste mange dage. Regner med at få 02, tbh.



Haha var oppe i dansk idag og startede mit arbejde idag, og fik 10 ^^
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 25 2012 09:50am
Quote (Done @ Jun 25 2012 05:39pm)
det tror jeg helder ikke vi prøver ^^




Haha var oppe i dansk idag og startede mit arbejde idag, og fik 10 ^^


Det er pænt godt klaret. Tror dog ikke jeg kan gøre det ligeså godt, dansk er ikke ligefrem det fag hvor jeg brillerer.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 09:58am
Fik kun 4 i dansk men trak også et emne som jeg dårligt nok havde været til (Graphic Novels)

:(
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 10:28am
Quote (Molle_fkk @ 25 Jun 2012 16:50)
Det er pænt godt klaret. Tror dog ikke jeg kan gøre det ligeså godt, dansk er ikke ligefrem det fag hvor jeg brillerer.


Er lort til dansk ^^

Quote (PoD_Clan @ 25 Jun 2012 16:58)
Fik kun 4 i dansk men trak også et emne som jeg dårligt nok havde været til (Graphic Novels)

:(


Så er den ikke god :/
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Jun 25 2012 10:56am
Fik 10 i engelsk mundtlig. Er dog irriteret, fordi at jeg havde forberedt grammatik-analysen på engelsk (mest logisk, ikke?), men censor insisterer på at gøre det på dansk... Fejl på fejl gennem grammatik-analysen...
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 25 2012 11:25am
Fået timian kartofler stegt i andefedt fra dagen før, en dejlig rosa engelsk bøf og sovs!
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 11:34am
Spist hele dagen og lagt på sofaen :O
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll