Quote (berens @ 25 Jun 2012 16:27)
Venter på tarteletter.
Forresten så tror jeg ikke dette topic holder længe

det tror jeg helder ikke vi prøver ^^
Quote (Molle_fkk @ 25 Jun 2012 16:35)
Er pt igang med ikke at læse til min dansk eksamen i morgen. Det samme har jeg lavet de sidste mange dage. Regner med at få 02, tbh.
Haha var oppe i dansk idag og startede mit arbejde idag, og fik 10 ^^