d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Galaxy S3 I Morgen <3
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 02:53pm
Tjoh, så fik man skrabet nogle penge sammen til en bette fætter.

Hvad har i af indtryk af den her telefon? ;)
I just can't wait!

inb4iphonelovers!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 02:57pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 22:53)
Tjoh, så fik man skrabet nogle penge sammen til en bette fætter.

Hvad har i af indtryk af den her telefon? ;)
I just can't wait!

inb4iphonelovers!


Har selv en HTC One X, men tror at SGS3 er en god smartphone :) Helt klart high-end.
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:03pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 08:57pm)
Har selv en HTC One X, men tror at SGS3 er en god smartphone :) Helt klart high-end.


Havde også tidligere SGS2, men nu hvor storebroren er kommet, bliver jeg selvfølgelig nødt til at eje den ;-)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 24 2012 03:13pm
SKal selv have fat i en galaxy snart, men hvad er der gjort bedre med den nye?
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 03:14pm
Quote (Headshot @ Jun 24 2012 10:53pm)
Tjoh, så fik man skrabet nogle penge sammen til en bette fætter.

Hvad har i af indtryk af den her telefon? ;)
I just can't wait!

inb4iphonelovers!


gz

min ven fandt en galaxy 2 for lidt tid siden på gaden
det er satme heldigt
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:18pm
Quote (Historyx @ 24 Jun 2012 23:14)
gz

min ven fandt en galaxy 2 for lidt tid siden på gaden
det er satme heldigt


På gaden? :)
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:30pm
Quote (JVL @ Jun 24 2012 09:13pm)
SKal selv have fat i en galaxy snart, men hvad er der gjort bedre med den nye?


Alt er hurtigere selvfølgelig, kameraet er bedre.. og alt det der som skal opgraderes når der bliver lavet en nyere model :-)
Men den her har også trådløs opladning - er dog ikke helt sikker på hvordan det virker, men det finder jeg ud af i morgen :-)
Og lidt andre ting:
Smart Stay - Gør at skærmen ikke går ud så længe du kigger på den, men går ud når du kigger væk og lyser igen når du kigger på den, som den aldrig har været slukket - sparer meget støm.
Direct Call - Hvis du sms'er med en ven eller veninde, og istedet har lyst til at ringe til vedkommende, så kan du bare tage telefonen op til øret, og den ringer automatisk uden du skal gøre noget.
Smart Alert - Den kan fornemme når du har været væk fra telefonen, så når den kan mærke du er tilbage, så laver den automatisk en vibrator ting, hvis der er ubesvarede opkald eller sms'er du ikke har set.
Social Tag - Ved ikke helt hvad det her går ud på, men det er noget med billeder af dine venner osv, noget ala facebook tror jeg. har faktisk ingen anelse..
S Voice - Det er det samme, bare en del forbedret version a Siri fra konkurrenten iPhone 4s, som du vel kender til
S Beam - Hvis du har filer, billeder, lyde, spil eller andet som du vil overføre til en anden SGS3, så vender du bare ryggen af begge telefoner mod hinanden, og filen bliver automatisk overført på ingen tid.
AllShare Cast - Gør at du kan spille, vise billeder, film eller lign. på en storskærm via noget ala bluetooth.
Buddy Photo share - Noget med at du kan via billedet sende det direkte til venner, eller et eller andet.. ved jeg faktisk heller ikke noget om..
AllShare Play - noget med at du kan få adgang til din computer selvom du ikke er hjemme eller noget.. er jeg heller ikke helt sikker på
Pop-up play - Gør at hvis du sidder og ser film på din telefon, kan du bare gøre billedet lille, og samtidig sms'e, browse internettet eller hvad du nu har lyst til, samtidig med du stadig ser filmen
Best photo - Det er hvor telefonen automatisk tager 8 billeder mega hurtigt(ved ikke om den kan indstillet til at tage flere eller mindre), og så vælger den selv det bedste billede for dig

Skærmen er 4.8 HD Super AMOLED.. hvad end det betyder.. men det skulle vidst være den bedste kvalitet for telefonskærme overhovedet ;)

Og så er designet inspireret af naturen som jeg synes er en virkelig fed ting, jeg kan godt lide det i hvert fald ^^

Og der er en hel del mere, men her er lige lidt overblik over hvad den nye kan :lol:

Quote (Historyx @ Jun 24 2012 09:14pm)
gz

min ven fandt en galaxy 2 for lidt tid siden på gaden
det er satme heldigt


Hmm, i jomfru ane gaden i Aalborg? ;) For det kunne evt. være min så :lol:

This post was edited by Headshot on Jun 24 2012 03:31pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:31pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:30)
Alt er hurtigere selvfølgelig, kameraet er bedre.. og alt det der som skal opgraderes når der bliver lavet en nyere model :-)
Men den her har også trådløs opladning - er dog ikke helt sikker på hvordan det virker, men det finder jeg ud af i morgen :-)
Og lidt andre ting:
Smart Stay - Gør at skærmen ikke går ud så længe du kigger på den, men går ud når du kigger væk og lyser igen når du kigger på den, som den aldrig har været slukket - sparer meget støm.
Direct Call - Hvis du sms'er med en ven eller veninde, og istedet har lyst til at ringe til vedkommende, så kan du bare tage telefonen op til øret, og den ringer automatisk uden du skal gøre noget.
Smart Alert - Den kan fornemme når du har været væk fra telefonen, så når den kan mærke du er tilbage, så laver den automatisk en vibrator ting, hvis der er ubesvarede opkald eller sms'er du ikke har set.
Social Tag - Ved ikke helt hvad det her går ud på, men det er noget med billeder af dine venner osv, noget ala facebook tror jeg. har faktisk ingen anelse..
S Voice - Det er det samme, bare en del forbedret version a Siri fra konkurrenten iPhone 4s, som du vel kender til
S Beam - Hvis du har filer, billeder, lyde, spil eller andet som du vil overføre til en anden SGS3, så vender du bare ryggen af begge telefoner mod hinanden, og filen bliver automatisk overført på ingen tid.
AllShare Cast - Gør at du kan spille, vise billeder, film eller lign. på en storskærm via noget ala bluetooth.
Buddy Photo share - Noget med at du kan via billedet sende det direkte til venner, eller et eller andet.. ved jeg faktisk heller ikke noget om..
AllShare Play - noget med at du kan få adgang til din computer selvom du ikke er hjemme eller noget.. er jeg heller ikke helt sikker på
Pop-up play - Gør at hvis du sidder og ser film på din telefon, kan du bare gøre billedet lille, og samtidig sms'e, browse internettet eller hvad du nu har lyst til, samtidig med du stadig ser filmen
Best photo - Det er hvor telefonen automatisk tager 8 billeder mega hurtigt(ved ikke om den kan indstillet til at tage flere eller mindre), og så vælger den selv det bedste billede for dig

Skærmen er 4.8 HD Super AMOLED.. hvad end det betyder.. men det skulle vidst være den bedste kvalitet for telefonskærme overhovedet ;)

Og så er designet inspireret af naturen som jeg synes er en virkelig fed ting, jeg kan godt lide det i hvert fald ^^

Og der er en hel del mere, men her er lige lidt overblik over hvad den nye kan :lol:


Mange af dens funktioner er ikke noget som fungere i realiteten.
Skærmen er ikke den bedste, det er en 5+ års gamle teknologi, som er blevet taget frem igen. Designet er grim hvis du spørger mig, men det er objektivt jo. Hvordan den skulle være inspireret af naturen kan jeg ikke se.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 03:33pm
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:32pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:31pm)
Mange af dens funktioner er ikke noget som fungere i realiteten.
Skærmen er ikke den bedste, det er en 5+ års gamle teknologi, som er blevet taget frem igen. Designet er grim hvis du spørger mig, men det er objektivt jo. Hvordan den skulle være inspireret af naturen kan jeg ikke se.


Well, det finder jeg jo ud af i morgen :lol:
e: og du har tydeligvis ikke stalked den ligeså meget som jeg har, kan jeg høre :P

This post was edited by Headshot on Jun 24 2012 03:33pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:35pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:32)
e: og du har tydeligvis ikke stalked den ligeså meget som jeg har, kan jeg høre :P


Uddyb :)
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll