d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørsmål Til Bf3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Jun 24 2012 02:31pm
Er der nogen der ved hvorfor når jeg gennemfører en bane så bliver mit point gain ganget med 2 for en eller anden grund hva skyldes det ?
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 03:12pm
det var da en fin status du har fået dig
Poker Status: Blacklist
:wallbash:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 03:19pm
Quote (kims @ 24 Jun 2012 22:31)
Er der nogen der ved hvorfor når jeg gennemfører en bane så bliver mit point gain ganget med 2 for en eller anden grund hva skyldes det ?


Sikkert en weekend event :)

Quote (Historyx @ 24 Jun 2012 23:12)
det var da en fin status du har fået dig
Poker Status: Blacklist
:wallbash:


Skriv dog noget kontruktivt :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:29pm
Quote (ZwiX @ 24 Jun 2012 23:19)
Skriv dog noget kontruktivt :)


Du er den sidste der skal snakke om, at andre som skal være konstruktive..

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 03:30pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 03:32pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 23:29)
Du er den sidste der skal snakke om, at andre som skal være konstruktive..


Hvorfor er jeg det?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:36pm
Quote (ZwiX @ 24 Jun 2012 23:32)
Hvorfor er jeg det?


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63430752&f=47
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 12:55pm
Quote (Historyx @ 24 Jun 2012 22:12)
det var da en fin status du har fået dig
Poker Status: Blacklist
:wallbash:


Det sjovt du nævner det, blacklist har ikke en skid med hvordan du er over for andre personer. han stiller et spg og håber at få et svar, istedet får han smidt det i hovedet!? Det er ikke særlig modent. ja jeg kan da hurtigt sige jeg også er blacklisted. men det betyder ikke at jeg ikke kan finde ud af at være okay og nice når jeg smiller poker her på sited. så pls drop det.

Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 22:36)


I burde virkelig få et bedre indhold i jeres liv hvis i går så meget op i det at i hugger ned på folk på den måde... som der står i det topic, så havde jeg da også en del viden inden jeg startede pga min irl m8 Ewa, havde det får mig og lærte mig det hele og vidste mere end de fleste der er nye her på sited og det ved siger jeg ikke at jeg er multi, men at jeg er imod alt det der sker her på det danske site.

Sry for min for det her... er ikke bedre selv men jeg prøver at ændre har læst bedre ting her inde for godt 1 år siden! så drop det guys pls :) Få bedre ting at skrive om :)
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Jun 26 2012 03:34am
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 09:19pm)
Sikkert en weekend event :)



Skriv dog noget kontruktivt :)


ok. Jeg har fundet ud af det var fordi de introducerede Premium pack, og idet jeg købte premium inden en dato, havde jeg 48 timer med dobble "xp"
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll