d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lille Sjov Pm
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:41pm
Quote (Historyx @ Jun 24 2012 06:26pm)
Message Forwarded From Historyx
Quote (Utb @ Jun 24 2012 06:25pm)
Quote (Historyx @ Jun 24 2012 06:21pm)
Quote (Utb @ Jun 24 2012 06:21pm)
Quote (Historyx @ Jun 24 2012 06:18pm)
hvis man siger noget dårligt om pod_clan blir man banned
det er Njaguars lillebror
Njaguar er ham som styrer hele den her side


er det rigtigt ? men er ham njaguar ikke amerikaner??


pod_clan bor med sin mor i dk og hans far bor i usa sammen med njag


okay så pod bor hos hans mor i dk, og hans far er bøsse og sammen med njaguar i usa eller hvordan lol


ja noget i den stil kan ihvertfald oplyse om at pod er 100% retard



Well bedøm selv, synes det blev lidt funny alligevel
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:47pm
første dag på forummet og du er allerede blevet informeret om pod :O :O :O
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 01:48pm
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 21:41)
Well bedøm selv, synes det blev lidt funny alligevel


Så fed combo fra dig af :b
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 01:49pm
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 21:41)
Well bedøm selv, synes det blev lidt funny alligevel


Du er da lidt af en idiot.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 01:54pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 21:49)
Du er da lidt af en idiot.


Hvorfor dog det ;S ?
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:54pm
Quote (MrLennon @ Jun 24 2012 09:47pm)
første dag på forummet og du er allerede blevet informeret om pod :O :O :O


Ja det var det første jeg fik at vide næsten
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:49pm)
Du er da lidt af en idiot.


Hvad har jeg gjort nøjagtig der gør mig til en idiot? er sikker på dit argument er ringe. så bare lad vær
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 01:54pm
haha godt arbejde sherlock
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:57pm
Quote (Historyx @ Jun 24 2012 09:54pm)
haha godt arbejde sherlock


Sherlock? håber da ikke du bliver fornærmet ved jeg poster dette, kun ment i sjov jo? ligsom du fyrede pis af :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 02:00pm
Quote (Utb @ Jun 24 2012 09:57pm)
Sherlock? håber da ikke du bliver fornærmet ved jeg poster dette, kun ment i sjov jo? ligsom du fyrede pis af :)


min post er da også ment i sjov

men synes det er vildt du smider sådan en pm på jsp hvor du kalder njag for bøsse
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 02:00pm
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 21:57)
Sherlock? håber da ikke du bliver fornærmet ved jeg poster dette, kun ment i sjov jo? ligsom du fyrede pis af :)


Du er officielt en multi. Din opførsel siger det hele.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll