d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Hjælp Char Og Navn > Hjælp Til Char Og Navn
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jun 24 2012 01:34pm
Hvilken Char Har Bestemt Pala Men Hvilken

V/t
Mage
Smiter
Hammer'¨

Så Kom med et navn
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 24 2012 01:35pm
Så Kom med et navn
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 01:35pm
V/T
HestProDuden
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Jun 24 2012 01:38pm
Navne til din pala :D ::

Hey
Top
Pre
Type
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 01:38pm
Wtf. Fatter en hat af den her afstemning.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 01:55pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 21:38)
Wtf. Fatter en hat af den her afstemning.


Fail afstemning er fail afstemning :thumbsup:

This post was edited by ZwiX on Jun 24 2012 01:55pm
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:55pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 03:25pm)
Fail afstemning er fail afstemning :thumbsup:


Din mor er din mor :thumbsup:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 01:57pm
Quote (MrLennon @ 24 Jun 2012 21:55)
Din mor er din mor :thumbsup:


Jeg fik ellers afvide jeg var adopteret -_-
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:59pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 03:27pm)
Jeg fik ellers afvide jeg var adopteret -_-


Nej nej, den er god nok, hende der nede bag aldi er faktisk din mor..

Jaa, det er sku hårdt at se så fin en grønlænder gå tabt i systemet..
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 02:08pm
Quote (MrLennon @ 24 Jun 2012 21:59)
Nej nej, den er god nok, hende der nede bag aldi er faktisk din mor..

Jaa, det er sku hårdt at se så fin en grønlænder gå tabt i systemet..


Aldi?
Troede ellers min mor var på kontakthjælp før hun blev førtidspensionist :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll