d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey ! Vi Ses Om Et Par Uger > ( Munk )
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 24 2012 12:19pm
Hey alle sammen !

Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.

Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.

vi ses om nogen uger! hehe.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 12:20pm
Quote (eLmasten @ 24 Jun 2012 20:19)
Hey alle sammen !

Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.

Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.

vi ses om nogen uger! hehe.


Det lyder chill. B)

Enjoy!
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 12:23pm
gl
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:54pm
være munk ? ;P uddyb det lige engang
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 24 2012 12:55pm
HF! :D
Member
Posts: 18,637
Joined: May 11 2011
Gold: 311.00
Jun 24 2012 03:02pm
God tur!
lyder spændende :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 03:05pm
Frederik ikke efterlad mig her på det danske :cry:
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,247.00
Jun 24 2012 03:06pm
Det lyder spændende! Du må lige skrive her igen når du kommer tilbage og fortælle hvordan turen gik.

God tur :thumbsup:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 24 2012 03:29pm
God tur. Tag eventuelt et billede i uniformen :)

e: og husk du kører gratis med offentlig transport i Thailand som munk. I hvert fald bussen.

This post was edited by Whyred on Jun 24 2012 03:30pm
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 04:01pm
Quote (eLmasten @ Jun 24 2012 07:19pm)
Hey alle sammen !

Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.

Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.

vi ses om nogen uger! hehe.


Fedt man.
Hav en super fed og god tur :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll