Quote (eLmasten @ Jun 24 2012 07:19pm)
Hey alle sammen !
Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.
Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.
vi ses om nogen uger! hehe.
Fedt man.
Hav en super fed og god tur
