d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søges: Invitation Til Nxtgn.org!
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,403
Joined: Nov 11 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:29am
Er der nogle, som ligger inde med en? Ville være skønt, hvis det var muligt at få en gratis - men jeg kan vel kaste et par FG oveni hatten, hvis nødvendigt.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 10:30am
Det er ulovligt at diskutere. Og tror ikke folk der har det bare gider at give den ud ;S
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:31am
har faktisk en. men vil squ ikk af med den da
Member
Posts: 3,403
Joined: Nov 11 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:33am
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 05:30pm)
Det er ulovligt at diskutere. Og tror ikke folk der har det bare gider at give den ud ;S


Er det ulovligt og diskutere adgang til et forum? ;)

Quote (Utb @ Jun 24 2012 05:31pm)
har faktisk en. men vil squ ikk af med den da


Argh satans. Skriv i PM hvis du ændre mening =)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 10:35am
Quote (Neonfire @ Jun 24 2012 06:29pm)
Er der nogle, som ligger inde med en? Ville være skønt, hvis det var muligt at få en gratis - men jeg kan vel kaste et par FG oveni hatten, hvis nødvendigt.


vent til det blir gratis at oprette dig igen?

npr man har en profil der inde hvordan får man så inv?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 10:35am
Har en del, men ikke lovligt at snakke om herinde ^^
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:37am
Quote (TheAngel @ Jun 24 2012 06:35pm)
Har en del, men ikke lovligt at snakke om herinde ^^


Tror ik du har en del LOL... har været der i over 1.5år nu. og kun 1 invite
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 10:37am
Quote (Neonfire @ 24 Jun 2012 18:33)
Er det ulovligt og diskutere adgang til et forum? ;)


Fra reglerne:
Quote
Ingen piratkopiring, overtrædelse af copyright eller efterligning.
Member
Posts: 3,403
Joined: Nov 11 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:38am
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 05:37pm)
Fra reglerne:


Og jeg har gjort ingen af delene.

Jeg spørger blot om en invitation til fornævnt side.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 10:40am
Quote (Neonfire @ 24 Jun 2012 18:29)
Er der nogle, som ligger inde med en? Ville være skønt, hvis det var muligt at få en gratis - men jeg kan vel kaste et par FG oveni hatten, hvis nødvendigt.


-_-
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll