d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fysik C Niveu Eksamen > Spørgsmål
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 08:04am
Tænkte på om nogle af jer har været op i sådan en og i såfald, hvis man fx trækker emnet "energi"

Bestemmer man så selv ens problemstilling og skal den laves i forhold til de taxonomiske niveauer? :-)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 24 2012 08:21am
Gør du jo altid. Men reglerne for hvad der vægtes mest gælder stadig.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 09:14am
ENERGI!!!

Sig til din lærer du har fundet kilden til uendelig engergi.

Det handler blot om at bruge naturens love, F.eks. En kat lander altid på poterne, og en leverpostejsmad lander altid med leverpostejen nedad, så smører du da bare leverpostej på ryggen af katten og opnår en uendelig rotation = infinite energy...


Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 24 2012 10:35am
Spørg din lærer.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 11:21am
Quote (Molle_fkk @ 24 Jun 2012 18:35)
Spørg din lærer.


Nej! Flere topics! Mere gætteri! Større forvirring!
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll