d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Av Av Min Mave!!!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 24 2012 05:15am
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jun 24 2012 05:38am
hahaha
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 24 2012 06:16am
Har du også diarre? :(
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 24 2012 09:13am
Quote (Provo2100 @ Jun 24 2012 01:16pm)
Har du også diarre? :(


Har jeg satme altid med den kur jeg ikke er på..

Men hentydede nu mere til at det er morsomt ;D
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 11:44am
Quote (Provo2100 @ Jun 24 2012 02:16pm)
Har du også diarre? :(


LOL. godt ramt
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:01pm
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 19:44)
LOL. godt ramt


Hold da op du spammer :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 24 2012 12:04pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 07:01pm)
Hold da op du spammer :)


De nu ikke så slemt? ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:10pm
Quote (berens @ 24 Jun 2012 20:04)
De nu ikke så slemt? ;)


Synes mine 10 om dagen er spam :P
Men 20+ på random topic, med ligegyldige indlæg, det må anses som spam :)

Kan forstår man får postes pga. trade, gambling eller diskussioner, resten er mere eller mindre spam :)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 24 2012 12:12pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 20:10)
Synes mine 10 om dagen er spam :P
Men 20+ på random topic, med ligegyldige indlæg, det må anses som spam :)

Kan forstår man får postes pga. trade, gambling eller diskussioner, resten er mere eller mindre spam :)


Dine egne kommer sgu da også af ligegyldigt spam :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 12:15pm
Nu er det eneste, det her subforum bliver brugt til jo åbenbart at se, hvem der kan lukke mest lort ud på kortest tid. Desuden har posts ingen værdi, så hvorfor gå op i det? Det er præcis det samme, som de stjerner, titler og andet ligegyldigt pis folk går så meget op i.

This post was edited by Grandebedte on Jun 24 2012 12:15pm
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll