d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Er Morgenfriske ? > På En Søndag `^^
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 10:05pm
jeg koger, nogen der er vågne ?
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 01:52am
Kun fordi min mor har vækket mig, da vi skal ud på en eller anden familieting, da jeg har fødselsdag i dag -_-
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 03:32am
Quote (Headshot @ Jun 24 2012 09:52am)
Kun fordi min mor har vækket mig, da vi skal ud på en eller anden familieting, da jeg har fødselsdag i dag -_-


tillykke og husk



This post was edited by Historyx on Jun 24 2012 03:34am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 24 2012 04:56am
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 08:52)
Kun fordi min mor har vækket mig, da vi skal ud på en eller anden familieting, da jeg har fødselsdag i dag -_-


Quote (Historyx @ 24 Jun 2012 10:32)
tillykke og husk



WTF?! ^^ Im just asking? Det hænger jo ikke sammen ^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 24 2012 05:27am
Er det overhovedet muligt på en søndag? B)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 05:40am
Quote (Done @ Jun 24 2012 12:56pm)
WTF?! ^^ Im just asking? Det hænger jo ikke sammen ^^


du er ikke så hurtig hva?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 08:17am
Lige stået op, bedøm selv -.-
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll