d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mischa
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:18pm
"og pizza stammer fra italien og ikke fra nørrebro :) bare lige info til dig der :)"

DET ER DET JEG HAR PRØVET AT FORKLARE DIG GENNEM HELE TOPICET DIN KLAPHAT

LLOLOOLOLOLOLOLLOL

er du seriøst fatsvag eller så noget?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:19pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:18pm)
"og pizza stammer fra italien og ikke fra nørrebro :) bare lige info til dig der :)"

DET ER DET JEG HAR PRØVET AT FORKLARE DIG GENNEM HELE TOPICET DIN KLAPHAT

LLOLOOLOLOLOLOLLOL

er du seriøst fatsvag eller så noget?


hehe det er du da se nu lige i det gamle topic hva jeg har prøvet og forklare dig ;D at man behøver ikke være Dansker for og lave dansk mad din klaphat det da vidst dig der er fatsvag....
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 12:22pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 01:48pm)
"og pizza stammer fra italien og ikke fra nørrebro :) bare lige info til dig der :)"

DET ER DET JEG HAR PRØVET AT FORKLARE DIG GENNEM HELE TOPICET DIN KLAPHAT

LLOLOOLOLOLOLOLLOL

er du seriøst fatsvag eller så noget?



Pizza er oprindeligt fra egypten og italienerne stjal ideen og tog alt credit for det..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:23pm
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 07:22pm)
Pizza er oprindeligt fra egypten og italienerne stjal ideen og tog alt credit for det..


det skal jeg ikke kunne sige noget om men ved Italien har ja fået credit for det :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:26pm
waw: hvor bliver din kommentar af :D ? har set du har været herinde i 5 minutter ca har du ikke kunnet finde på noget og sige :) ? jeg venter spændt ihvertfald
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:30pm
har intet at sige til dig, kunne bare ikke have at din sidste post endte som de sidste ord.

og stop med at pm mig for fanden, hvem fanden har givet dig den rettighed til at give dig lov til at sende selve kongen en besked.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:32pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:30pm)
har intet at sige til dig, kunne bare ikke have at din sidste post endte som de sidste ord.

og stop med at pm mig for fanden, hvem fanden har givet dig den rettighed til at give dig lov til at sende selve kongen en besked.


hehe lev du bare vidre i din drømmeverden :) og det har du givet mig retighed til da du oprettede dig som bruger herinde... igen lærte jeg dig lidt hehe :) klaphat bliv dog voksen
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 12:32pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 02:00pm)
har intet at sige til dig, kunne bare ikke have at din sidste post endte som de sidste ord.

og stop med at pm mig for fanden, hvem fanden har givet dig den rettighed til at give dig lov til at sende selve kongen en besked.


Ikke for at blande mig, men du er ikke kongen, du er en 09 user med 40% warn og et overdrevet spam forbrug..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:32pm
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 07:32pm)
Ikke for at blande mig, men du er ikke kongen, du er en 09 user med 40% warn og et overdrevet spam forbrug..


+1 :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:34pm
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:32)
hehe lev du bare vidre i din drømmeverden :) og det har du givet mig retighed til da du oprettede dig som bruger herinde... igen lærte jeg dig lidt hehe :) klaphat bliv dog voksen


kommer fra personen der mener at der kun vil blive spist pizza hvis pia k dør :lol:

Quote (MrLennon @ 23 Jun 2012 19:32)
Ikke for at blande mig, men du er ikke kongen, du er en 09 user med 40% warn og et overdrevet spam forbrug..


Og dig, din j*****, ryg din bong og hold dig langt væk fra mig :lol:
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll