d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pikes Peak Spil Til Pc Eller Xbox ? > Nogen Som Kender Et ?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 22 2012 01:48pm
nogen der kender et fedt pikes peak spil til pc eller xbox?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 22 2012 01:50pm
nej
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 22 2012 02:16pm
Hvad er et pikes peak spil?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 22 2012 03:59pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 22 2012 09:16pm)
Hvad er et pikes peak spil?


prøv og skriv pikes peak på youtube :) det er et ræs med biler hvor det gælder om at få rekorden om og nå toppen på et bjerg :)

prøv og skriv det på youtube :) og lad mig sige det var sjovest i 90erne :) men tjeck det ud du vil ikke fortryde da :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 23 2012 02:38am
Quote (MischaDK @ 22 Jun 2012 23:59)
prøv og skriv pikes peak på youtube :) det er et ræs med biler hvor det gælder om at få rekorden om og nå toppen på et bjerg :)

prøv og skriv det på youtube :) og lad mig sige det var sjovest i 90erne :) men tjeck det ud du vil ikke fortryde da :)


Vil jeg gøre så :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 10:47am
Er det ikke bare Hillclimb spil du leder efter ? Pikes peak er blot en ud af mange "hills"..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 11:34am
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 05:47pm)
Er det ikke bare Hillclimb spil du leder efter ? Pikes peak er blot en ud af mange "hills"..


jo det er nemlig hill climb bedre kendt som groub b men det skulle helst være med biler fra 80erne og 90erne da det var sjovest dengang :)

dengang var det jo unlimited power på bilerne :) de måtte lave dem så vilde de havde lyst til kun fantasien der satte grænser, men for mange døde osv kørte ud over bjergne så der kommer helt nyt reglement desværre :/
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 12:24pm
Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 01:04pm)
jo det er nemlig hill climb bedre kendt som groub b men det skulle helst være med biler fra 80erne og 90erne da det var sjovest dengang :)

dengang var det jo unlimited power på bilerne :) de måtte lave dem så vilde de havde lyst til kun fantasien der satte grænser, men for mange døde osv kørte ud over bjergne så der kommer helt nyt reglement desværre :/


Det er mere udbredt med motorcross nu til dags, jeg har selv set nogle et sted i jylland på lars tyndskids mark..
Jeg kender dog ikke nogle spil i den dur, men GL med din leden..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:26pm
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 07:24pm)
Det er mere udbredt med motorcross nu til dags, jeg har selv set nogle et sted i jylland på lars tyndskids mark..
Jeg kender dog ikke nogle spil i den dur, men GL med din leden..


tak men har dog fået fortalt at det er et emne spiludgiverne har overset :/
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll