d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Brug For Hjælp Til Min Computer > Sat En Ny Op Men Har Problemer Med Skærm
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:35am
har lige sat min pc op igen men har problemer med min skærm. det hele er blurly og det hele står lidt uklart
har prøvet at sætte skærm opløsning op men får bare en sort skærm med en box der flyver rundt og siger "input not supported"
det på virker også mit spil / skrift ingame
jeg har lige ringet efter et nyt skærmstik men ved ikke om det kan hjælpe

hvis nogen kender til det her problem eller ved hvordan jeg kan løse det så må i godt sige til ^^

~Sigan~
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 22 2012 04:36am
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 12:35)
har lige sat min pc op igen men har problemer med min skærm. det hele er blurly og det hele står lidt uklart
har prøvet at sætte skærm opløsning op men får bare en sort skærm med en box der flyver rundt og siger "input not supported"
det på virker også mit spil / skrift ingame
jeg har lige ringet efter et nyt skærmstik men ved ikke om det kan hjælpe

hvis nogen kender til det her problem eller ved hvordan jeg kan løse det så må i godt sige til ^^

~Sigan~


køb et nyt grafikkort og dit problem er løst
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:38am
Quote (IAcid @ Jun 22 2012 12:36pm)
køb et nyt grafikkort og dit problem er løst


det burde ikke være mit grapfikkort, den kørte fint før i tiden men har brugt min laptop i et langt stykke tid så min pc har bare stået i et halv årstid
ville det hjælpe hvis jeg opdateret mit geforce ? :unsure:
Member
Posts: 2,248
Joined: Dec 21 2006
Gold: 0.00
Jun 22 2012 05:22am
Hvad sker der hvis du prøver at rykke op og ned i stikket imens maskinen er tændt ?
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 05:33am
Quote (stryker123 @ Jun 22 2012 01:22pm)
Hvad sker der hvis du prøver at rykke op og ned i stikket imens maskinen er tændt ?


ikke noget :/
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 22 2012 08:07am
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 13:33)
ikke noget :/


prøv at slutte enanden skærm til

hvilke kan man slutte til din pc

dvi, vga? hdmi?

hvis du kører med vga nu så prøv at slut en skærm til med dvi

kan være din indgang er i stykker
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 22 2012 11:31am
Din skærm understøtter ikke det format, du prøver at køre, når du får "input not supported".

At du kan køre lavere opløsninger giver to muligheder: Er det et tv, eller bare en billig skodskærm?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 22 2012 11:52am
Har du installeret gpu driver?
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 02:14pm
Quote (IAcid @ Jun 22 2012 04:07pm)
prøv at slutte enanden skærm til

hvilke kan man slutte til din pc

dvi, vga? hdmi?

hvis du kører med vga nu så prøv at slut en skærm til med dvi

kan være din indgang er i stykker


vga, jeg tror det har noget med mit stik at gøre da jeg prøvet med en anden skærm og havde det samme problem. :lol:

Quote (Grandebedte @ Jun 22 2012 07:31pm)
Din skærm understøtter ikke det format, du prøver at køre, når du får "input not supported".

At du kan køre lavere opløsninger giver to muligheder: Er det et tv, eller bare en billig skodskærm?


old school shit :lol:

Quote (ZwiX @ Jun 22 2012 07:52pm)
Har du installeret gpu driver?


dunno mate :(
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 22 2012 02:15pm
Gamle skærme er måske bare ikke helt skarpe :D

Har du prøvet at gå ind i skærm indstillinger? Enten via computeren, eller on-screen?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll