Quote (Grandebedte @ 22 Jun 2012 04:57)
Dyrk noget motion. Efter jeg er blevet for skadet til damn near anything hat jeg også hat svært ved at falde i søvn.
Og tak. Vil lige se om jeg ikke kan få presset et par timer ind.
Jeg dyrker skam masser af motion. Men det ligger nok mentalt. Jeg ved jeg intet skal nå imorgen, så søvnen er ikke længere nødvendig at planlægge

Bare ikke sov over dig

De få timer bliver pludselig til mange, og man er godt nok smadret efter.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 09:01pm