d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søvn > Er Du Oppe?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 08:27pm
Hvorfor fuck er I oppe? [ :P

Er selv oppe fordi jeg er overgearede og kan ikke sove.. Hvad med jer?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 08:38pm
Tja, ville have sovet men kunne ikke klare min all-nighter så min døgnrytme er blevet forskudt igen... Har en eksamen om 4 timer, så det er ikke just optimalt. :p
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 08:42pm
Quote (Grandebedte @ 22 Jun 2012 04:38)
Tja, ville have sovet men kunne ikke klare min all-nighter så min døgnrytme er blevet forskudt igen... Har en eksamen om 4 timer, så det er ikke just optimalt. :p


Damn, har selv lavet samme trick. Hvad skal du op i?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 08:49pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 22 Jun 2012 04:42)
Damn, har selv lavet samme trick. Hvad skal du op i?


Algoritmer og datastrukturer 2

4 timers skriftlig, så jeg skal havde lavet mig noget kaffe. :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 08:51pm
Quote (Grandebedte @ 22 Jun 2012 04:49)
Algoritmer og datastrukturer 2

4 timers skriftlig, så jeg skal havde lavet mig noget kaffe. :)


Haha :P Jeg ved sku ikke. Har så svært ved at falde i søvn.. Tror jeg skal have nogle sovepiller :P

Men du må have held og lykke til eksamen så ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 08:57pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 22 Jun 2012 04:51)
Haha :P Jeg ved sku ikke. Har så svært ved at falde i søvn.. Tror jeg skal have nogle sovepiller :P

Men du må have held og lykke til eksamen så ;)


Dyrk noget motion. Efter jeg er blevet for skadet til damn near anything hat jeg også hat svært ved at falde i søvn.

Og tak. Vil lige se om jeg ikke kan få presset et par timer ind.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 08:59pm
Quote (Grandebedte @ 22 Jun 2012 04:57)
Dyrk noget motion. Efter jeg er blevet for skadet til damn near anything hat jeg også hat svært ved at falde i søvn.

Og tak. Vil lige se om jeg ikke kan få presset et par timer ind.


Jeg dyrker skam masser af motion. Men det ligger nok mentalt. Jeg ved jeg intet skal nå imorgen, så søvnen er ikke længere nødvendig at planlægge :P

Bare ikke sov over dig ;) De få timer bliver pludselig til mange, og man er godt nok smadret efter.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 09:01pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 21 2012 09:10pm
tja jeg er altd oppe ;-)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 22 2012 12:49am
im damn hungover
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 22 2012 02:01pm
I know right?! Det er så svært at falde i søvn mens man sidder foran sin computer :O dammit.

:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll