Jeg kan ikke klare det længere, kan ikke holde mine følelser indelukket inde i mig selv længere. Siden den dag du blokerede mig her på D2JSP, har jeg ikke tænkt på andet end dig..
Hver gang jeg så en pige, hver gang jeg fik et smil, hver gang en anden pige kiggede mig dybt i øjnene, hver gang jeg træk vejret har jeg nærmest følt, at mit hjerte blev knust og min sjæl gik bort..
Den lille tåre, som ingen ser
falder altid, mens andre ler
Men selv om den falder tyst til jord
betyder den mere end 1000 ord !
Glemmer dig aldrig!