d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Huffie > Min Mus
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 20 2012 04:23pm
Jeg kan ikke klare det længere, kan ikke holde mine følelser indelukket inde i mig selv længere. Siden den dag du blokerede mig her på D2JSP, har jeg ikke tænkt på andet end dig..

Hver gang jeg så en pige, hver gang jeg fik et smil, hver gang en anden pige kiggede mig dybt i øjnene, hver gang jeg træk vejret har jeg nærmest følt, at mit hjerte blev knust og min sjæl gik bort..

Den lille tåre, som ingen ser
falder altid, mens andre ler
Men selv om den falder tyst til jord
betyder den mere end 1000 ord !

Glemmer dig aldrig!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 20 2012 04:27pm
Godt topic, +1.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 20 2012 04:28pm
hvem er ham huffie du snakker om ?
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 20 2012 04:29pm
Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 00:28)
hvem er ham huffie du snakker om ?


hun kan ikke beskrives, hun skal opleves.

tror jeg græder mig i søvn igen i nat.. godnat. :(
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll