d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ærgeligt..
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 19 2012 07:09am
Quote (Headshot @ 19 Jun 2012 15:07)


Fuld fortjent. Kan ikke være rigtigt at manden har bukserne nede på knæerne.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 07:24am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 02:09pm)
Fuld fortjent. Kan ikke være rigtigt at manden har bukserne nede på knæerne.


Det bestemmer han da selv?

Syntes det er til grin at der bliver givet en bøde på 750k kroner, bare for at viser noget af sine underbukser. Uefa er til grin :bonk:


e) wtf, det var ikke den artikel jeg troede det var. Den der er fake and gay!

This post was edited by berens on Jun 19 2012 07:25am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 19 2012 07:31am
Quote (berens @ Jun 19 2012 02:24pm)
Det bestemmer han da selv?

Syntes det er til grin at der bliver givet en bøde på 750k kroner, bare for at viser noget af sine underbukser. Uefa er til grin  :bonk:


e) wtf, det var ikke den artikel jeg troede det var. Den der er fake and gay!


Jeg synes også det er fucked..
Hvad så med alle de spiller, som smider trøjen efter kampen, og har tshirt inden under.. De burde sgu da også få en bøde for at reklame.. Plus alle fans som bliver filmet, som har andet end spillertøj på, skal have bøder..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 19 2012 08:02am
Quote (berens @ 19 Jun 2012 15:24)
Det bestemmer han da selv?

Syntes det er til grin at der bliver givet en bøde på 750k kroner, bare for at viser noget af sine underbukser. Uefa er til grin  :bonk:


e) wtf, det var ikke den artikel jeg troede det var. Den der er fake and gay!


Han skal statuere et eksempel. Både for fodbold generelt, men også for nationen Danmark.
Han har haft skandale om lige præcis det emne før, og nu gør han det offentlig, på en fodbold bane. Hvad fanden sker der?
Det er først og fremmest ulovligt at blotte sig generelt, og på tv.. han kan ikke lære at tage ansvar for sine handlinger, så må han straffes. Penge burde han have.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 08:14am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 03:02pm)
Han skal statuere et eksempel. Både for fodbold generelt, men også for nationen Danmark.
Han har haft skandale om lige præcis det emne før, og nu gør han det offentlig, på en fodbold bane. Hvad fanden sker der?
Det er først og fremmest ulovligt at blotte sig generelt, og på tv.. han kan ikke lære at tage ansvar for sine handlinger, så må han straffes. Penge burde han have.


Og hvad var det for en skandale?
Han har jo på ingen måde blottet sig ved at vise lidt af sine underbukser. Det er så latterligt. Og er næsten sikker på at jeg kan finde andre eksempler hvor andre fodbold spillere også viser lidt af sine underbukser.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 19 2012 08:15am
Hader bendtnar han er så arrogant. Fatter ikke at der stadig er interesse i ham, han er så overvuderet.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 19 2012 08:17am
Quote (berens @ 19 Jun 2012 16:14)
Og hvad var det for en skandale?
Han har jo på ingen måde blottet sig ved at vise lidt af sine underbukser. Det er så latterligt. Og er næsten sikker på at jeg kan finde andre eksempler hvor andre fodbold spillere også viser lidt af sine underbukser.


Hvis du tog dig tid til at læse artiklen:

For at undgå flere underbukse-skandaler valgte Nicklas Bendtner under kampen mod Tyskland at spille "commando" (uden underhyler, red.)

Quote (Fayde @ 19 Jun 2012 16:15)
Hader bendtnar han er så arrogant. Fatter ikke at der stadig er interesse i ham, han er så overvuderet.


Enig.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 19 2012 08:21am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 04:17pm)
Hvis du tog dig tid til at læse artiklen:

For at undgå flere underbukse-skandaler valgte Nicklas Bendtner under kampen mod Tyskland at spille "commando" (uden underhyler, red.)



Enig.


Er ret overbevist om, at den artikel er en joke.
Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 19 2012 08:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 02:17pm)
Hvis du tog dig tid til at læse artiklen:

For at undgå flere underbukse-skandaler valgte Nicklas Bendtner under kampen mod Tyskland at spille "commando" (uden underhyler, red.)



Enig.


lol, artiklen er fake?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll