Quote (eLmasten @ Jun 19 2012 11:54am)
log af d2jsp og begynd at læs nogen bøger / artikler du har haft igennem året.
du får intet ud af det ved at være her.. og hvis der så endelig var en som ville hjælpe dig, så bliver det stadig svært for dig til selve eksamen, pga det ikke er dig som har lavet noget.
Hvis du læste efter bedte jeg egentlig bare om hjælp til at få lavet min problemformulering så jeg kan komme igang. Efter min mening, er en problemformulering skellettet for opgaven og ikke kødet dvs. opgaven er lavet af mig. retningslinjerne har jeg derimod fået hjælp til så da synes jeg, at du er forkert på den ven :-)