d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 24 Timers Eksamens I Samfundsfag > Social Arv
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jun 19 2012 01:59am
Jeg har trukket 3 bilag omkring Social arv og Social mobilitet som jeg skal op i her imorgen d. 20.
Et rent skud i tågen, men ville høre om der var nogle d2jsp'er som var gode til samfundsfag og måske kunne hjælpe?
Det er 1.g niveu og omhandler somsagt Social arv / Social Mobilitet.
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jun 19 2012 03:48am
Skal bare have hjælp til at få lavet mig en problemformulering, som jeg har fandsens svært ved...
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 19 2012 03:54am
log af d2jsp og begynd at læs nogen bøger / artikler du har haft igennem året.

du får intet ud af det ved at være her.. og hvis der så endelig var en som ville hjælpe dig, så bliver det stadig svært for dig til selve eksamen, pga det ikke er dig som har lavet noget.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 19 2012 04:04am
Havde selv samf på A niveau og fik et 10 tal til eksamen. Det bedste råd jeg kan give dig er, at få dannet dig et overblik over dit emne og læs dine noter/ what ever du har. Men som elmasten siger. Lav arbejdet selv det vil gavne dig mere i sidste ende.
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jun 19 2012 04:06am
Quote (eLmasten @ Jun 19 2012 11:54am)
log af d2jsp og begynd at læs nogen bøger / artikler du har haft igennem året.

du får intet ud af det ved at være her.. og hvis der så endelig var en som ville hjælpe dig, så bliver det stadig svært for dig til selve eksamen, pga det ikke er dig som har lavet noget.


Hvis du læste efter bedte jeg egentlig bare om hjælp til at få lavet min problemformulering så jeg kan komme igang. Efter min mening, er en problemformulering skellettet for opgaven og ikke kødet dvs. opgaven er lavet af mig. retningslinjerne har jeg derimod fået hjælp til så da synes jeg, at du er forkert på den ven :-)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 19 2012 06:16am
Fandme et let emne du har trukket... Den sociale arv er det letteste...
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jun 22 2012 12:51pm
Quote (Fayde @ Jun 19 2012 02:16pm)
Fandme et let emne du har trukket... Den sociale arv er det letteste...


fik også 12 :-P
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll