d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Dem Der Skrev > At Jeg Sover Til Middag
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:36am
der er nogen der har et arbejde og passe og ikke sidder og feder den på kontanthjælp

This post was edited by MischaDK on Jun 18 2012 05:37am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:43am
Hvem?
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Jun 18 2012 05:45am
Mischa sover til eftermiddag
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 05:54am
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:36pm)
der er nogen der har et arbejde og passe og ikke sidder og feder den på kontanthjælp



Nu skal du ikke lyve vi ved alle sammen godt du ikke har et arbejde og er på kontanthjælp.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:58am


Rygterne siger at Mischa er ejer af denne YouTube account! Det forklare naturligvis hvorfor han ikke har tid til os!

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 18 2012 06:09am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 06:09am
Stop nu den her yderst fjollede diskussion...
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 06:13am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 13:58)
http://www.youtube.com/watch?v=2itYhwuv5J8

Rygterne siger at Mischa er ejer af denne YouTube account! Det forklare naturligvis hvorfor han ikke har tid til os!


Jeg har hørt at SIT_nTakeNotes bliver nød til at nedgøre folk på internettet fordi han har så lavt selvværd og hungere efter en acceptance som han ikke kan få i hverdagen :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 06:20am
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:36pm)
der er nogen der har et arbejde og passe og ikke sidder og feder den på kontanthjælp


Har faktisk ikke et arbejde :( Så må jeg jo være en nasser på samfundet!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 06:27am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 14:13)
Jeg har hørt at SIT_nTakeNotes bliver nød til at nedgøre folk på internettet fordi han har så lavt selvværd og hungere efter en acceptance som han ikke kan få i hverdagen :)


Narh, er slet ikke så meget på internettet igen :)

Hvad er det danske ord for " acceptance". Er ikke så meget for at to sprog bliver blandet sammen i en sammenhæng.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 18 2012 07:02am
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 13:36)
der er nogen der har et arbejde og passe og ikke sidder og feder den på kontanthjælp


kan informere om at hverken jeg eller history er på kontant hjælp
du lyder ikke til at være den boglige type men i gym har man noget der hedder læseferie
det er næsten det samme

men godt for dig du har et job
må man spørge hvad du arbejder med?

This post was edited by IAcid on Jun 18 2012 07:04am
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll