d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kære Mischadk
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 04:31pm
pm 1: hvad er dit tlf nummer -> og så sig lige hej dig når du tager den så jeg ved det er dig
pm2: så kom der ikke flere pip fra dig hva -> internet gangster...
pm3: HAHAHAHAHAHAHA -> SÅ FIK DU 10% WARN DIN STAKKEL hahahaha så kan du lære det !
pm4 hihihihihihi -> og så gik du i seng da du fandt ud af det ;D haha blev det for hårdt for bettemand :'( hahahah

hvad er meningen med det her?
men flot du har vundet en diskussion med en som har været offline

skal det her betragtes som en trussel? for tror ikke jeg kan sove roligt hvis den danske udgave af the game kommer after mig
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 17 2012 04:51pm
så er der drama
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 04:52pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 00:49)


trussel ja eller nej?
hvad vil du med mit tlf nummer?



Invalid post specified, or post already reported.

flot report af mit topic


This post was edited by IAcid on Jun 17 2012 04:52pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 04:52pm
Quote (IAcid @ Jun 17 2012 11:52pm)
trussel ja eller nej?
hvad vil du med mit tlf nummer?


hmm hvordan kan et spørgsmål blive til en trussel ? hvad er du bange for ?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 04:54pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 00:52)
hmm hvordan kan et spørgsmål blive til en trussel ? hvad er du bange for ?


bange nej, mere chokeret over du ret faktisk har tænkt dig at kontakte mig over et topic som er ment i sjov
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 04:58pm
Quote (IAcid @ Jun 17 2012 11:54pm)
bange nej, mere chokeret over du ret faktisk har tænkt dig at kontakte mig over et topic som er ment i sjov


jamen det er ikke sjovt for mig du "brænder" os danskeres flag af så jeg er ligeglad med om du bliver chokeret
hva tror du vi andre bliver når man ser sådan noget pis det betyder at vores land skal brænde
og hvis du har sådan nogen tanker så flyt og hold det for dig selv
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 17 2012 04:59pm
For satan hvor er I hårde.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:00pm
Lyder lidt som du ikke har nogle venner misha-pigen
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:00pm
Quote (Grandebedte @ Jun 17 2012 11:59pm)
For satan hvor er I hårde.


jeg er sq ikk hård og spiller ikke smart, men gider ikke se på sådan noget pjat der
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll