d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > House Md > Guild
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,337
Joined: Feb 7 2011
Gold: 0.85
Jun 17 2012 01:36pm
Hvis nogle af jer sidder inde med interesse for TV serien House MD. Er i mere end velkommen til at joine vores guild. (gratis)

PM mig for mere info eller hvis i har lyst til at joine!
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 01:45pm
Det er sgu da noget underligt noget at oprette en guild om Just saying sorry. ;]
Member
Posts: 1,337
Joined: Feb 7 2011
Gold: 0.85
Jun 17 2012 01:47pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 17 2012 08:45pm)
Det er sgu da noget underligt noget at oprette en guild om Just saying sorry. ;]



Det er måske ikke et populært emne indenfor d2jsp community, men det betyder da ikke at det er underligt, at lave en guild omkring en fælles interesse.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,395,895.50
Jun 17 2012 01:48pm
Quote (PoD_Clan @ 17 Jun 2012 21:45)
Det er sgu da noget underligt noget at oprette en guild om Just saying sorry. ;]


Hvis man er en dedikeret fan er det sku da helt iorden :)
Jeg har set dig oprette tråd om intet masse gange før.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 01:48pm
Quote (iBecameLegend @ Jun 17 2012 08:47pm)
Det er måske ikke et populært emne indenfor d2jsp community, men det betyder da ikke at det er underligt, at lave en guild omkring en fælles interesse.


Du har ret, I burde skifte guild navnet til noget federe så ville i kunne få mange flere medlemmer.

Hvis i nu lavede en fodbold guild eller lign, hvis i interesere jer for det.

E/ Udelukkende hvis i ville have medlemmer ellers ikke gør det ;]

This post was edited by PoD_Clan on Jun 17 2012 01:50pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,395,895.50
Jun 17 2012 01:51pm
Quote (PoD_Clan @ 17 Jun 2012 21:48)
Du har ret, I burde skifte guild navnet til noget federe så ville i kunne få mange flere medlemmer.

Hvis i nu lavede en fodbold guild eller lign, hvis i interesere jer for det.


What House er et fedt et guild name, kort og forståeligt.
Hvis du er interesseret i fodbold kan du bare ansøge hos af de mange fodbold guilds der er -.-
Member
Posts: 1,337
Joined: Feb 7 2011
Gold: 0.85
Jun 17 2012 02:01pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 17 2012 08:48pm)
Du har ret, I burde skifte guild navnet til noget federe så ville i kunne få mange flere medlemmer.

Hvis i nu lavede en fodbold guild eller lign, hvis i interesere jer for det.

E/ Udelukkende hvis i ville have medlemmer ellers ikke gør det ;]



Vores mål er ikke at få en masse medlemmer bare få at være en større guild.

Vores mål er at finde andre d2jsp bruger med den samme interesse: "House MD."

Derfor synes jeg at vores navn passer perfekt.

Tak for kritikken though!
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 02:24pm
Quote (ZwiX @ Jun 17 2012 08:51pm)
What House er et fedt et guild name, kort og forståeligt.
Hvis du er interesseret i fodbold kan du bare ansøge hos af de mange fodbold guilds der er -.-


Quote (iBecameLegend @ Jun 17 2012 09:01pm)
Vores mål er ikke at få en masse medlemmer bare få at være en større guild.

Vores mål er at finde andre d2jsp bruger med den samme interesse: "House MD."

Derfor synes jeg at vores navn passer perfekt.

Tak for kritikken though!


Grundet jeg skrev det var at jeg troede de søgte en masse medlemmer :p
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 02:26pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 17 2012 10:24pm)
Grundet jeg skrev det var at jeg troede de søgte en masse medlemmer :p


Fordi det er det ALLE guilds de søger, så selvfølgelig er det normalt......


Quote (iBecameLegend @ Jun 17 2012 09:36pm)
Hvis nogle af jer sidder inde med interesse for TV serien House MD. Er i mere end velkommen til at joine vores guild. (gratis)

PM mig for mere info eller hvis i har lyst til at joine!


Fed guild, love the name, ærgerligt du ikke valgte House MD dog, hvis det er det du har baseret din guild på :(
Member
Posts: 1,337
Joined: Feb 7 2011
Gold: 0.85
Jun 17 2012 02:30pm
Quote (TheAngel @ Jun 17 2012 09:26pm)
Fordi det er det ALLE guilds de søger, så selvfølgelig er det normalt......




Fed guild, love the name, ærgerligt du ikke valgte House MD dog, hvis det er det du har baseret din guild på :(



Som en nødplan er det et lidt mere bredt navn uden MD, hvis guilden skulle skifte interesse, sælges osv.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll