d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > I Biografen Iaften
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 12 2012 09:00am
Jeg skal i biografen med min forlovede iaften, men ingen af os har fulgt med eller set trailers eller lign. Til de fleste af de film der går.
- er der nogle, som i kan anbefalde? :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jun 12 2012 09:04am
Hvilken nogle er der at vælge imellem, så picker jeg lige en god en B)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 12 2012 09:07am
Quote (berens @ Jun 12 2012 04:04pm)
Hvilken nogle er der at vælge imellem, så picker jeg lige en god en  B)


Ved sgu ikke, men regner med det bliver i cinemaxx, så der er vel de fleste? B)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 12 2012 09:17am
http://www.kino.dk/film/p/pr/prometheus-2d
den skulle være en rimelig nice Alien agtigt film :)

eller Snow White and the Huntsman ;)
Member
Posts: 83,128
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Jun 12 2012 09:52am
'Snow White and the Huntsman' ville jeg nok vælge :thumbsup:

Den ser vild ud.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 12 2012 10:58am
Quote (LazyDazy @ Jun 12 2012 04:17pm)
http://www.kino.dk/film/p/pr/prometheus-2d
den skulle være en rimelig nice Alien agtigt film :)

eller Snow White and the Huntsman ;)


Har godt hørt lidt om Prometheus, kunne da godt være det skulle være den B)
- Den andren lyder også fed.

Quote (Sirax @ Jun 12 2012 04:52pm)
'Snow White and the Huntsman' ville jeg nok vælge :thumbsup:

Den ser vild ud.


Den lyder også rimelig sweet B)

- Det står helt klart imellem de to her.
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Jun 12 2012 12:15pm
21 jump street!!!!!!!

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 12:23pm
Quote (Sirax @ Jun 12 2012 04:52pm)
'Snow White and the Huntsman' ville jeg nok vælge :thumbsup:

Den ser vild ud.


jeg ville også vælge den.. men det er mere for damensskyld så hun føler at det er til hende :)
en rigtig gentleman.. det giver godt senere ;) ;) ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 12 2012 12:30pm
Snow White and the Huntsman.
Din dame vil elske den :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll