d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tysk Eksamen
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 10 2012 06:05pm
2.G.

Den del hvor man har 30 mins. forberedelse. Det er på dansk, ikke? Må der medbringes computer/ordbøger? Hvad er reglementet for brug af computer?
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Jun 10 2012 08:20pm
Du burde kunne finde alle de nødvendige oplysninger inde på dit gymnasies hjemmeside, under "eksamensregler". Ellers så prøv at kontakt din tysklærer.

e: det er ikke alle gymnasier der benytter de samme regler/metoder.

This post was edited by VoteForPedro on Jun 10 2012 08:22pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 10 2012 11:21pm
Det er en tysk eksame.. Tror du så der er noget som er dansk ?
Du får en tysk artikkel og bånd..
Du må have papir og noget at skrive med.. Nogle skoler må man have notater, dog ikke computer pga af internet..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 11 2012 01:53am
Quote (JelleDK @ Jun 11 2012 06:21am)
Det er en tysk eksame.. Tror du så der er noget som er dansk ?
Du får en tysk artikkel og bånd..
Du må have papir og noget at skrive med.. Nogle skoler må man have notater, dog ikke computer pga af internet..


this.

- gl
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 11 2012 02:30am
Quote (Lot2 @ Jun 11 2012 01:05am)
2.G.

Den del hvor man har 30 mins. forberedelse. Det er på dansk, ikke? Må der medbringes computer/ordbøger? Hvad er reglementet for brug af computer?


lol
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 11 2012 12:31pm
Har hørt noget om en tysk eksamen hvor man har en time eller sådan forberedelses tid. Der for man en tysk tekst og skal bare referere den på dansk.
måske det samme du skal? Men er sku ikke helt sikker. Har aldrig haft tysk, kun fransk og spansk.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 12:40pm
Quote (LOLouis @ 11 Jun 2012 20:31)
Har hørt noget om en tysk eksamen hvor man har en time eller sådan forberedelses tid. Der for (får) man en tysk tekst og skal bare referere den på dansk.
måske det samme du skal? Men er sku ikke helt sikker. Har aldrig haft tysk, kun fransk og spansk.


This.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 11 2012 12:40pm
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 11 2012 01:17pm
How 'bout them teaching people?

Spørg din lærer hvis der er noget du er i tvivl om. Ellers kan du tjekke din skoles hjemmeside.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 11 2012 02:11pm
Undersøg det på skolens hjemmeside og hvis det fejler, så spørg din lærer.
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 11 2012 04:34pm
Der står intet på siden, jeg kontakter min lærer :)

ty

Nogen der har nogen tips til eksamen? HHX
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll