☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nogle Der Joiner Mig ? > Nyt Spil
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 742
Replies: 22
Track Topic
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#1
Jun 10 2012 11:41am
Hey drenge jeg har kig på et nyt Free to Play spil:
APB Reloaded
Jeg har ikke hentet det endnu, Da jeg tænkte det ville være sjovere at starte sammen med en anden.
Tjek evt nogle youtube video's omkring det
Evt senere i aften eller imorgen?
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#2
Jun 10 2012 11:56am
Quote (ZwiX @ 10 Jun 2012 19:41)
Hey drenge jeg har kig på et nyt Free to Play spil:
APB Reloaded
Jeg har ikke hentet det endnu, Da jeg tænkte det ville være sjovere at starte sammen med en anden.
Tjek evt nogle youtube video's omkring det
Evt senere i aften eller imorgen?
ser meget fedt ud jeg er frisk får ny computer imorgen
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#3
Jun 10 2012 12:12pm
Quote (IAcid @ 10 Jun 2012 19:56)
ser meget fedt ud jeg er frisk får ny computer imorgen
Ja det er anderledes.
En blanding af GTA og RPG :b
Jeg vil vente med at downloade det til imorgen så.
Andre der er friske ?
Provo2100
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
20,199.00
#4
Jun 10 2012 12:40pm
Hopper over
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#5
Jun 10 2012 03:13pm
har kigget på det en gang . men skal lige prøve det før jeg ved det..
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#6
Jun 11 2012 04:25am
Bump
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#7
Jun 11 2012 10:37am
Andre der er friske?
SKal lige have smidt windows på den nye HDD og så er jeg ready to go.
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#8
Jun 11 2012 02:11pm
Er lige begyndt at hente det over steam!
Ryan20
Member
Posts: 797
Joined: Jun 6 2010
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#9
Jun 11 2012 02:38pm
Ja, hvorfor ikke. Jeg har spillet installeret
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#10
Jun 11 2012 02:40pm
Quote (Ryan20 @ 11 Jun 2012 22:38)
Ja, hvorfor ikke. Jeg har spillet installeret
Super jeg er også lige blevet færdig.
Skype: ZwiX1992
This post was edited by ZwiX on Jun 11 2012 02:53pm
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact