d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Live Streaming - Hjælp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 09:07am
Hey :)

er der nogen her som er vildt gode til det med streams?

jeg er pt igang med at prøve at streame for første gang.

http://en.twitch.tv/elmastensc2

ved ikke om jeg har pc + internet nok til at streame.
prøver nemlig at streame Guild Wars 2

pc:

i7 2700k 3.5 quad
16 gb ram
nvidia 580gt

internet 20mb / 4


stream programmer:
Adobe flash media live encoder 3.2
DXtory 2.0

når jeg kigger på mit stream, så virker lyden og filmen nogen gange.. men der er tit black screan.. når filmen så endelig virker, så lagger det konstant efter 2 sec...

ingame kan jeg sagtens spille uden problemer, det er bare streamen som fucker.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 9 2012 09:34am
prøv at hente xsplit .. det virkede for mig . dow streamede jeg på own3d.
men burde være det samme bare en anden du skal add for det kommer på twitch =)

du kan pm og kan prøve at hjælpe men er noget tid siden jeg prøvede det :D


This post was edited by Bjerre on Jun 9 2012 09:37am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 10:54am
Quote (Bjerre @ Jun 9 2012 04:34pm)
prøv at hente xsplit .. det virkede for mig . dow streamede jeg på own3d.
men burde være det samme bare en anden du skal add for det kommer på twitch =)

du kan pm og kan prøve at hjælpe men er noget tid siden jeg prøvede det :D


koster Xsplit ikke vildt meget at bruge?
- tænkte om Justin.tv er bedre end twitch? måske-
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 9 2012 11:12am
Quote (eLmasten @ Jun 9 2012 04:54pm)
koster Xsplit ikke vildt meget at bruge?
- tænkte om Justin.tv er bedre end twitch? måske-


det koster hvis du skal op i over 720p mener jeg. ellers er det vildt nemt at få til at virke har ligehentet og fået til at virke . mangler bare at få opløsningen til at blive bedere =)

det koster 15$ for 3 måneder. så det ikke slemt hvis det er noget du skal til at gøre meget i :D


This post was edited by Bjerre on Jun 9 2012 11:28am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll