d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Leder Efter Et Meget Gammelt Spil :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 03:25pm
Jeg kan starte med at sige det måske ikke helt er et spil.

Det er det "spil" hvor man slår fluer på skærmen med en hammer, man kunne vist også skærer i dem med en motor sav hvis jeg husker rigtig ?

Men hvis der er nogen der ved hvad spillet hedder evt. hvor jeg kan hente det henne, ville det være fedt hvis i kunne hjælpe mig med at finde det :)

På forhånd tak :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 03:30pm
Quote (eLmasten @ 8 Jun 2012 22:26)


Ja det er det game, men download linket dur ikke ;(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 8 2012 03:34pm
Quote (pjuske1991 @ Jun 8 2012 10:30pm)
Ja det er det game, men download linket dur ikke ;(


damm .. ved ikk hvor man kan downloade det.. men prøv google og søg på navnet måske.. :)
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 03:37pm
Quote (eLmasten @ 8 Jun 2012 22:34)
damm .. ved ikk hvor man kan downloade det.. men prøv google og søg på navnet måske.. :)


i will do :)
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 03:47pm
Jeg fandt det :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 9 2012 03:31am
Quote (pjuske1991 @ Jun 8 2012 10:47pm)
Jeg fandt det :)


B)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll