d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Anti-virus
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Jun 7 2012 12:16pm
Jeg har lige købt ny bærbar og jeg står og mangle et godt antivirus program.

På min gamle bærbar havde jeg den gratis udgave af AVG 2012, men jeg har hørt at AVG er noget opreklameret pis(det samme med McAfee).

Så jeg vil høre hvilket antivirus software i kan anbefale mig, og i må meget gerne forklare hvorfor jeg skal vælge det :)

Tak på forhånd.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 7 2012 12:18pm
sund fornuft
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Jun 7 2012 12:20pm
Quote (LOLouis @ 7 Jun 2012 20:18)
sund fornuft


what is this you speak of?

Det er ligesom at sige at man ikke skal bruge kondom, når man knepper en tjekkisk luder.

This post was edited by VoteForPedro on Jun 7 2012 12:22pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 7 2012 12:26pm
Den bedste der er på markedet selvfølgelig! Duh.......

Nej seriøst..
Microsoft security essentials skulle vidst være det bedste free one :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 01:20pm
Quote (TheAngel @ Jun 7 2012 07:26pm)
Den bedste der er på markedet selvfølgelig! Duh.......

Nej seriøst..
Microsoft security essentials skulle vidst være det bedste free one :)


Jep, microsoft's er rigtig god..
Det kræver dog et ægte system.. og ikke en kopi..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 7 2012 01:38pm
Quote (LOLouis @ 7 Jun 2012 20:18)
sund fornuft


Jeg er helt enig. Men MSE ville jeg anbefale. Ellers et godt Firewall som Comodo.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 01:48pm
Inde på www.spywarefri.dk er der en masse danske anmeldelser af Anti-virus og sikkerhedspakker, både af den gratis og den betalte slags. Ellers kan man oprette sig på deres forum og spørge dem ad, der sidder i den grad nogle kloge hoveder derinde, som ved hvad de taler om. Kan varmt anbefale siden.

Selv bruger jeg Norton 360 Premier edition, som ligesom mange af de anti virus pakker man køber, virker efter "installer og glem" princippet. Jeg har ikke haft problemer med det nogensinde.
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Jun 8 2012 03:53am
Quote (Whyred @ Jun 7 2012 09:48pm)
Inde på www.spywarefri.dk er der en masse danske anmeldelser af Anti-virus og sikkerhedspakker, både af den gratis og den betalte slags. Ellers kan man oprette sig på deres forum og spørge dem ad, der sidder i den grad nogle kloge hoveder derinde, som ved hvad de taler om. Kan varmt anbefale siden.

Selv bruger jeg Norton 360 Premier edition, som ligesom mange af de anti virus pakker man køber, virker efter "installer og glem" princippet. Jeg har ikke haft problemer med det nogensinde.


norton er skam også et af de bedste på marked sammen med bitdefender,kaspersky og eset. dog alle købe programmer.

hvis bare som free så avg eller avast! fine at bruge.
mener comodo har hele pakken som free inc firewall. har dog ikke selv prøvet det.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 8 2012 03:56am
Hvis bare du bruger din sunde fornuft, som louis også var inde på, så er det lige før man ikke behøver det. Men jeg bruger selv Microsoft Essentials.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 8 2012 04:00am
Quote (JVL @ 8 Jun 2012 10:56)
Hvis bare du bruger din sunde fornuft, som louis også var inde på, så er det lige før man ikke behøver det. Men jeg bruger selv Microsoft Essentials.



Men så igen.
Gode hjemmesider kan også bliver kompromitteret af en tredje part og få installeret malware, det skete f.eks. for www.spywarefri.dk engang, så der var en risiko ved blot at besøge siden, indtil de fik det fjernet igen.
Man kan nå utroligt langt med sund fornuft, men det er ikke uden risiko.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll