Quote (Whyred @ Jun 7 2012 09:48pm)
Inde på www.spywarefri.dk er der en masse danske anmeldelser af Anti-virus og sikkerhedspakker, både af den gratis og den betalte slags. Ellers kan man oprette sig på deres forum og spørge dem ad, der sidder i den grad nogle kloge hoveder derinde, som ved hvad de taler om. Kan varmt anbefale siden.
Selv bruger jeg Norton 360 Premier edition, som ligesom mange af de anti virus pakker man køber, virker efter "installer og glem" princippet. Jeg har ikke haft problemer med det nogensinde.
norton er skam også et af de bedste på marked sammen med bitdefender,kaspersky og eset. dog alle købe programmer.
hvis bare som free så avg eller avast! fine at bruge.
mener comodo har hele pakken som free inc firewall. har dog ikke selv prøvet det.