d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ekstra Bladet
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 6 2012 04:23pm
er jeg den eneste der synes at når man lige tager et hurtigt kig i ekstabladet eller i andre sladderblade så er det fyldt med ligegyldige ting
det er fyldt med artikler om hvor lang tid Kasper og Tammie har været kærester og at Basim er i stor sorg
interesserer det overhoved nogen?
eller tænker i også
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 6 2012 04:52pm
det er det du går ind til, når du zapper derover
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 6 2012 05:22pm
Quote (franek @ 7 Jun 2012 00:52)
det er det du går ind til, når du zapper derover


ikke fordi jeg som sådan opsøger det men arbejder i et supermarked og når der ikke er noget at lave ender det med man står og kigger bladene igennem
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 6 2012 05:26pm
Oki
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 6 2012 06:00pm
Hvis du syntes ekstrabladet er slemt, så har du ikke set regionale nyheder, bor i øst-jylland.

Længe skal man lede for at finde så meget lort samlet i et program.

http://www.tv2oj.dk/artikel/118023:Aarhus--Skak-paa-skoleskemaet

Værsgo den er fra den i dag, det eneste der var grinern var at ham 2:10 inde i klippet hedder "Dick".

This post was edited by Rackcityhoe on Jun 6 2012 06:04pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 6 2012 07:06pm
Jeg interessere mig ikke ret meget for omverden :b
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 7 2012 12:00am
"Hash er mere skadeligt end smøger"..

inb4rage B)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 7 2012 01:15am
Det interesserer tydeligvis nok mennesker til at holde bladet kørende. Er personligt ret ligeglad med den slags journalistik.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 01:38am
Quote (Molle_fkk @ Jun 7 2012 09:15am)
Det interesserer tydeligvis nok mennesker til at holde bladet kørende. Er personligt ret ligeglad med den slags journalistik.


''Journalistik'' I lol'ed
Member
Posts: 37,596
Joined: Dec 21 2008
Gold: 16,150.69
Jun 7 2012 04:21am
Quote (Monze @ Jun 7 2012 06:00am)
"Hash er mere skadeligt end smøger"..

inb4rage B)


Og det sjove er at det er smøger der er mest skadeligt..
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll