d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Danmark Er Et Sygt Land!!!
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 12:09pm
http://politiken.dk/poltv/nyheder/indland/ECE1644165/se-kommunens-voldsomme-tvangsflytning-af-11-aarig/

Se den i færdig! For satan hvis jeg var faderen, så havde jeg godt nok gennemtæsket de politifolk og kommune folk!
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 3 2012 12:16pm
FUCK jeg får det dårligt af at se det efter bare 45 sekunder,
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 12:18pm
Hvis det er en Tvangsflytning står der nok mere bag + hvis de er så mange om det er der nok noget med hende pigen.

siger ikke at det er iorden det de gør, men der er nok en anden side af historien..

+ Hvis hun ikke selv går ud i bilen, så må man jo holde hende.

Men ja, fuck jeg hader magtliderlige folk som politiet.. specielt kvindelige politi betjente.. det altid somom de skal vise sig endnu mere, bare pga de er kvinder.

øv siger jeg bare.. ØV!
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 12:18pm
Quote (pjuske1991 @ Jun 3 2012 07:16pm)
FUCK jeg får det dårligt af at se det efter bare 45 sekunder,


Præcis, kender ikke baggrunden bag det, men det er da tydeligt at barnet ikke vil væk derfra, ergo burde de da sætte sig ned og snakke om det
Selvom jeg nok selv ville have smidt dem ud med det samme hvis jeg en dag kommer i sådan situation.


Quote (eLmasten @ Jun 3 2012 07:18pm)
Hvis det er en Tvangsflytning står der nok mere bag + hvis de er så mange om det er der nok noget med hende pigen.

siger ikke at det er iorden det de gør, men der er nok en anden side af historien..

+ Hvis hun ikke selv går ud i bilen, så må man jo holde hende.

Men ja, fuck jeg hader magtliderlige folk som politiet.. specielt kvindelige politi betjente.. det altid somom de skal vise sig endnu mere, bare pga de er kvinder.

øv siger jeg bare.. ØV!


Tvangs flytning eller ej, det er stadig barskt for et barn på idk? 10-12 år er mit gæt?
Der er selvfølgelig en baggrund, som vi ikke kender til lige pt.

This post was edited by FasterA on Jun 3 2012 12:22pm
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 12:31pm
wtf :O
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 3 2012 12:33pm
Ville tro hun havde fået en mulighed for at gå derud selv, hun takkede nej, og da kommunen mener det er bedste for hende at komme til et andet sted så fjerner de hende.

Der er ikke ret meget andet at gøre... Men det er godt nok i overkanten det der, så hårdt tager politiet ikke engang fat på de kriminelle.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 3 2012 12:40pm
Så synes jeg heller ikke det er værre end det rent faktisk er. Hun har garanteret fået flere chancer for at gå med.

Ja vi har det sq ikke alt for godt her i Danmark!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 3 2012 12:50pm
Quote (Rackcityhoe @ Jun 3 2012 08:33pm)
Ville tro hun havde fået en mulighed for at gå derud selv, hun takkede nej, og da kommunen mener det er bedste for hende at komme til et andet sted så fjerner de hende.

Der er ikke ret meget andet at gøre... Men det er godt nok i overkanten det der, så hårdt tager politiet ikke engang fat på de kriminelle.


Hvis hun ikke kæmpede imod, havde det ikke været nødvendigt :)
Det ikke okay, men hun har på sin vis egentlig selv bedt om at få det på den hårde måde.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 12:54pm
Quote (TheAngel @ Jun 3 2012 07:50pm)
Hvis hun ikke kæmpede imod, havde det ikke været nødvendigt :)
Det ikke okay, men hun har på sin vis egentlig selv bedt om at få det på den hårde måde.


Så du ville syntes det var okay hvis det var dit eget barn de kom ind og hentede på den brutale måde? :huh:
Member
Posts: 37,615
Joined: Dec 21 2008
Gold: 42,622.19
Jun 3 2012 12:57pm
Quote (eLmasten @ Jun 3 2012 06:18pm)
Hvis det er en Tvangsflytning står der nok mere bag + hvis de er så mange om det er der nok noget med hende pigen.

siger ikke at det er iorden det de gør, men der er nok en anden side af historien..

+ Hvis hun ikke selv går ud i bilen, så må man jo holde hende.

Men ja, fuck jeg hader magtliderlige folk som politiet.. specielt kvindelige politi betjente.. det altid somom de skal vise sig endnu mere, bare pga de er kvinder.

øv siger jeg bare.. ØV!


hahahaha ØØVV!! :-D Det er for nice!
nåh, men relateret til topic, så ser det fanme grovt ud, og jeg var fanme gået amok hvis de tog sådan fat på mig :lol:
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll