d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvorfor Lukke Jelles Tråd?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 3 2012 03:21am
Den omhandler hans 2 lvl 0'er, han er en stolt far, hvorfor er i så åndssvage mods?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jun 3 2012 03:39am
Den er blevet åbnet igen xDD
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 3 2012 05:10am
Lol har slet ikke set de lukkede det..
WTF sker der ? Det er jo hverken spam eller noget..
Det virker som om de slet ikke læser topic, før de læser, men bare titel..
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll