d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > There Was An Error When Creating Ur Own Party > Error 1 Diablo 3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 31 2012 04:49pm
nogen der ved hvad det betyder ? når jeg prøver og logge ind skriver den: there was an error when trying to create your own party :S
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 31 2012 05:03pm
Quote (MischaDK @ 31 May 2012 23:49)
nogen der ved hvad det betyder ? når jeg prøver og logge ind skriver den: there was an error when trying to create your own party :S


Det betyder blizzard har fundet op i det igen og glæmte at teste battelnet ordenligt inden de udgav d3 - så se en film og prøv at log på efter 4 eller overvej lidt søvn :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 31 2012 05:06pm
Quote (Slave @ Jun 1 2012 12:03am)
Det betyder blizzard har fundet op i det igen og glæmte at teste battelnet ordenligt inden de udgav d3 - så se en film og prøv at log på efter 4 eller overvej lidt søvn :)


hehe ok :) hmm kan du egentlig sige mig hvordan jeg ser min dmg osv osv på min witch doctor ? forstår nemlig ikk helt hva jeg skal trykke på :/
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 31 2012 05:09pm
Tryk på C og så står det nede i bunden :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 31 2012 05:16pm
Ser film og går i seng QQ. Anyways, hvis jeg har fundet alle ingredienserne bortset fra planen til staff of herding... hvordan laver jeg det så til hell lvl? Og kan det betale sig overhovedet, har fået at vide at det er et godt sted at farme guld. Er lvl 60 DH 30k flat dmg. 54k med sharpshooter.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 31 2012 05:30pm
Quote (JVL @ 1 Jun 2012 00:16)
Ser film og går i seng QQ. Anyways, hvis jeg har fundet alle ingredienserne bortset fra planen til staff of herding... hvordan laver jeg det så til hell lvl? Og kan det betale sig overhovedet, har fået at vide at det er et godt sted at farme guld. Er lvl 60 DH 30k flat dmg. 54k med sharpshooter.


Tror ikke du for meget ud af at farme hell

Du burde kunne ta inferno ponys som dh, du køber planen og lære din smed den så kan han lave staven for dig
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 31 2012 05:37pm
Quote (Slave @ Jun 1 2012 12:30am)
Tror ikke du for meget ud af at farme hell

Du burde kunne ta inferno ponys som dh, du køber planen og lære din smed den så kan han lave staven for dig


Hvor køber jeg planen henne? Og kan jeg godt lave til inferno selvom jeg har fundet items på normal?
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 31 2012 11:24pm
Quote (JVL @ May 31 2012 11:37pm)
Hvor køber jeg planen henne? Og kan jeg godt lave til inferno selvom jeg har fundet items på normal?


du skal bare finde items 1 gang.
den første stav kommer som drop fra izual resten køber du i shoppen act 3+4..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 1 2012 01:59am
Quote (Slave @ 1 Jun 2012 01:03)
Det betyder blizzard har fundet op i det igen og glæmte at teste battelnet ordenligt inden de udgav d3 - så se en film og prøv at log på efter 4 eller overvej lidt søvn :)


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll