d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Error 37 Diablo 3 > Hva Vil Det Sige ?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 31 2012 11:29am
kommer det ved alle eller hvordan og hvornår går det over ? :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 31 2012 11:30am
Det vil sige at serverne er travlt optaget med andre ting. De sker for mange lige pt. så vidt jeg kan så på posts rundt omkring. Jeg ved ikke hvornår det går over.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 31 2012 11:33am
Quote (Molle_fkk @ May 31 2012 06:30pm)
Det vil sige at serverne er travlt optaget med andre ting. De sker for mange lige pt. så vidt jeg kan så på posts rundt omkring. Jeg ved ikke hvornår det går over.


ok tak for svaret :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 31 2012 11:52am
Det vil sige at du er blevet butt****** af blizzard
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 31 2012 12:19pm
Quote (MischaDK @ May 31 2012 06:29pm)
kommer det ved alle eller hvordan og hvornår går det over ? :)


andre der får den melding ?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll