d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skide Sjovt Clip!! > Heino Hansen
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 30 2012 01:19pm


Hahahahahahahahahahahahahahahaha :rofl: :rofl: :rofl:
Det er så skide sjovt! :D
syntes lige jeg ville dele den ;)!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 30 2012 01:36pm
Quote (bettelap @ 30 May 2012 21:19)
http://www.youtube.com/watch?v=0k0ehNQ7xQc

Hahahahahahahahahahahahahahahaha :rofl:  :rofl:  :rofl:
Det er så skide sjovt! :D
syntes lige jeg ville dele den ;)!


Haha! Elskede hvor han sagde han ikke forstod deres joke. Dansk humor.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 30 2012 01:50pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 30 2012 08:36pm)
Haha! Elskede hvor han sagde han ikke forstod deres joke. Dansk humor.


Ye :D!
jeg skrald grinte da jeg fandt den ;)!
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
May 31 2012 06:48am
Han er så awesome!
Han er den eneste grund til at jeg hører Thevoice xD
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2012 07:55am
Quote (berens @ May 31 2012 01:48pm)
Han er så awesome!
Han er den eneste grund til at jeg hører Thevoice xD


haha, han er sygt sjov! ^^
Retired Moderator
Posts: 23,285
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
May 31 2012 08:02am
Sad og krummede tæer da jeg så det. Blev nødt til at sætte det på pause et par gange.

Hvorfor sætter man ham til at lave et interview, når han er så dårlig til engelsk?

Kan godt se, at nogen synes det er sjovt, men det synes jeg dog overhovedet ikke.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 08:11am
Quote (Markos. @ 31 May 2012 16:02)
Sad og krummede tæer da jeg så det. Blev nødt til at sætte det på pause et par gange.

Hvorfor sætter man ham til at lave et interview, når han er så dårlig til engelsk?

Kan godt se, at nogen synes det er sjovt, men det synes jeg dog overhovedet ikke.


Jeg tror det var et meget bevidst valg ^^

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 31 2012 08:14am
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2012 08:16am
Quote (Markos. @ May 31 2012 03:02pm)
Sad og krummede tæer da jeg så det. Blev nødt til at sætte det på pause et par gange.

Hvorfor sætter man ham til at lave et interview, når han er så dårlig til engelsk?

Kan godt se, at nogen synes det er sjovt, men det synes jeg dog overhovedet ikke.


Han interviewer tit nogle på engelsk :D
jeg syntes det er skide sjovt! :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 31 2012 09:45am
:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll