d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Som Stadig Duellere Europe Ladder?:-)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold: 879.00
May 30 2012 06:00am
Topic siger nok det meste :P computeren kan ikke klare d3 så overvejer da lige at bruge min sommerferie med lidt diablo 2 :D
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 30 2012 06:05am
duell da på non ladder istedet ? byg den sygeste mand ? ;P
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold: 879.00
May 30 2012 06:08am
Quote (MischaDK @ 30 May 2012 14:05)
duell da på non ladder istedet ? byg den sygeste mand ? ;P


Gider sku ikke nl:-) det er enten ladder eller druk hele ferien:p
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 30 2012 06:15am
Quote (iPwnd @ May 30 2012 02:08pm)
Gider sku ikke nl:-) det er enten ladder eller druk hele ferien:p


lav en combo?
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold: 879.00
May 30 2012 07:06am
Quote (exiter_dk @ 30 May 2012 14:15)
lav en combo?


haha ja altså også det jeg mente! :D mente bare at enten blev det udelukkende druk eller begge ting;-)
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 31 2012 11:20am
Non-Ladder vil da være sjovere :)
Flere Mannered.

Men det må du da helt selv om ^_^

Skriv hvis du skal bruge hjælp!
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll