☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nogle Som Stadig Duellere Europe Ladder?:-)
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 217
Replies: 5
Track Topic
iPwnd
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
879.00
#1
May 30 2012 06:00am
Topic siger nok det meste
computeren kan ikke klare d3 så overvejer da lige at bruge min sommerferie med lidt diablo 2
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#2
May 30 2012 06:05am
duell da på non ladder istedet ? byg den sygeste mand ? ;P
iPwnd
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
879.00
#3
May 30 2012 06:08am
Quote (MischaDK @ 30 May 2012 14:05)
duell da på non ladder istedet ? byg den sygeste mand ? ;P
Gider sku ikke nl:-) det er enten ladder eller druk hele ferien:p
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#4
May 30 2012 06:15am
Quote (iPwnd @ May 30 2012 02:08pm)
Gider sku ikke nl:-) det er enten ladder eller druk hele ferien:p
lav en combo?
iPwnd
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold
:
879.00
#5
May 30 2012 07:06am
Quote (exiter_dk @ 30 May 2012 14:15)
lav en combo?
haha ja altså også det jeg mente!
mente bare at enten blev det udelukkende druk eller begge ting;-)
BUCH94
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#6
May 31 2012 11:20am
Non-Ladder vil da være sjovere
Flere Mannered.
Men det må du da helt selv om
Skriv hvis du skal bruge hjælp!
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact