d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 29 2012 03:10am
http://www.arena.net/blog/announcing-the-next-guild-wars-2-beta-weekend

Beta Weekend Event 2 will begin on Friday, June 8th, at noon PDT (GMT-7) and will run until Sunday, June 10th, at 11:59 p.m. PDT (GMT-7).

Som i kan læse nederst i artiklen, er det beta giveaways, så hold øje på FB og Twitter! Hvis jeg for fat i nogle giver jeg dem gratis ud :)


Håber at se nogle danskere på!

Har du tænkt dig at købe selve spillet, men også vil være sikret en beta invite + andre bonuses, så kan man pre-purchase spillet > https://buy.guildwars2.com/



edit/ skrev 8-12 juni.. det er 8-10 (;

This post was edited by LazyDazy on May 29 2012 03:11am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 31 2012 08:12am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 08:14am
Hvis du får muligheden for at smide mig et Beta Key, så jeg frisk nok på at prøve :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 11:53am
Quote (LazyDazy @ May 31 2012 03:12pm)


tror sku jeg vil prøve det der gw2 :D

har hørt at pvp i gw2 skulle være sindsygt.. og jeg ELSKER pvp...
total arena freak i wow og elsker at duel :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 3 2012 12:05pm
PvP elsker har kun ros til overs for GW2 :)

Men fedt at der endelig er en som har overgivet sig!! Hvis du syntes om det kan du forhåbentligt overtale nogle flere xD

her kan du se noget warrior action i PvP, hvor han bruger et class cannon build vs noobs




Hvis du forudbestiller nu, kan du være med til beta nu her :)

This post was edited by LazyDazy on Jun 3 2012 12:06pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 4 2012 10:05am
http://www.arena.net/blog/were-ready-for-this-weekends-beta

''We’re Ready for This Weekend’s Beta''


Kom så gutter, i vil ikke gå glip af dette spil ! :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 4 2012 10:19am
Quote (LazyDazy @ Jun 4 2012 05:05pm)
http://www.arena.net/blog/were-ready-for-this-weekends-beta

''We’re Ready for This Weekend’s Beta''


Kom så gutter, i vil ikke gå glip af dette spil ! :D


jeg er 99% sikker på at jeg skal spille det :D

har dog aldrig spillet gw1
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 4 2012 10:35am
Quote (eLmasten @ 4 Jun 2012 17:19)
jeg er 99% sikker på at jeg skal spille det :D

har dog aldrig spillet gw1



Dem som har spillet gw1 for en masse ingame items + titles så andre kan se de er gw1 veterans

og så for du noget lore ud af det.. :)

skal du spille nu her fra den 8?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 4 2012 02:58pm
Quote (LazyDazy @ Jun 4 2012 05:35pm)
Dem som har spillet gw1 for en masse ingame items + titles så andre kan se de er gw1 veterans

og så for du noget lore ud af det.. :)

skal du spille nu her fra den 8?


tjaa overvejer at preorder så jeg kan :D
skal nok smide dig en pm hvis jeg gør :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 5 2012 01:28pm
3 dage til, er der virkeligt ikke nogen som har 400 kr til et fedt spil? (; ingen månedlige udgifter!
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll