d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Act 4 Inferno > The Great Span
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
May 26 2012 05:11pm
Nogen der har den Wp? Jeg kan godt betale for at få den :-)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 27 2012 06:25am
yep :) men hvis jeg giver dig den, så bliver du min konkurrent :)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
May 27 2012 07:18am
Quote (eLmasten @ 27 May 2012 14:25)
yep :) men hvis jeg giver dig den, så bliver du min konkurrent :)


Det er rigtigt nok - men én konkurrent mere eller mindre, gør vel ikke det store :ph34r:
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
May 27 2012 10:13am
Der er ikke en venlig sjæl der kan give mig den? - Betaler gerne
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 27 2012 10:41am
Quote (eLmasten @ 27 May 2012 13:25)
yep :) men hvis jeg giver dig den, så bliver du min konkurrent :)


det kan vel være lige meget når der er en del der har gennemført spillet allerede? :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 27 2012 12:16pm
Jeg kunne også bruge den ;I
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 27 2012 01:17pm
Quote (ZwiX @ 27 May 2012 20:16)
Jeg kunne også bruge den ;I


Var du ikke stoppet? :P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 27 2012 02:04pm
Quote (LazyDazy @ May 27 2012 05:41pm)
det kan vel være lige meget når der er en del der har gennemført spillet allerede? :D


hehe - så du tror det har noget med det at gøre... sødt :b
neeeej du, det her er bigbizzz
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 27 2012 02:07pm
Quote (eLmasten @ 27 May 2012 21:04)
hehe - så du tror det har noget med det at gøre... sødt :b
neeeej du, det her er bigbizzz



orrhh, du har et form for service du kan køre? ^^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll