Quote (bettelap @ May 27 2012 09:14pm)
ye, 18

og, okay tak

well, kan godt se hvad du mener med at du syntes at jeg burde vente nogle år, for at få erfaring.. men gider bare ikke gå og vente de år, når jeg bare så gerne vil have en MC...

og ja, alle der har sådan en, vil jo trykke den af på et tidsspunkt, uanset om du har sagt at de ikk gør det. men, så er der jo nok også nogle, som har mere respekt for fart, end andre, vis du forstår ^^
og havde da også regnet med at gå til en forhandler, for at få den droslet ned, men ville bare høre om nogle havde forstand på om det skadede den, da jeg ikk har det helt vilde forstand på det

Men, mange tak for jeres input

Forstår 100% ens utålmodighed, især når man først har sat sig noget for
Kender faktisk en som lige har været ude for en ulykke og var uvis om, personen ville kunne gå igen, men slap billigt med 2-3 ugers ophold på riget. Dette skete ved almindelig bykørsel i København og farten skulle menes at ligge imellem 35-50, dette skete ved at en billist træk ud foran og det resulterede i at personen fløj henover den foran kørende og blev bevidstløst og en totalskadet MC, som er klar til at blive kørt til skrot.
De fleste uheld sker ved at dine med bilister ikke har respekt for dig eller ikke ligger mærke til dig og derfor er det vigtigt at du ligger dig rigtigt bagved, så du er synlig, hvilket ville være en fordel at have haft almindeligt kørekort og nogle år bag rattet, så du selv er klar over hvordan man ser tingene indefra en bil i alle situationer, så du ved nøjagtigt hvordan du skal køre MC, så du bliver lagt mærke til.
En god mental regl er at tænke på alle andre som værende idioter og lige have fået kørekort, så alle omkring dig ville kunne finde på hvad som helst, det gør en mere opmærksom, på de små og store ting, som kan være meget væsentlige

Ville egentlig ikke fortælle dig hvad du skal eller ikke skal, det er jo dit eget valg, men jeg ville have en dårlig smag i munden, hvis jeg lid mug forbi gå denne theas uden at sige et par ord, også selvom det måske er irriterrende at hære på
