d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Galaxy Y S5360 ? > Rooted ?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 26 2012 12:18pm
Hey allesammen, har en kammerat der fik lov til at lege med min mobil, endte med et nyt styresystem og lidt af hvert.

Den er så sat tilbage til helt standard styresystem igen European version og nu kan jeg ikke få dansk tastatur?

Nogen der kan hjælpe mig med dette problem?! :D

På forhånd tak!
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
May 26 2012 12:45pm
du burde kunne gendanne fabriksindstillinger, med mindre din ven har fucked den op :D
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 26 2012 12:47pm
Quote (Haj @ May 26 2012 07:45pm)
du burde kunne gendanne fabriksindstillinger, med mindre din ven har fucked den op :D


Fuldstændig fucked op :D

Prøvede at hente Swype betaen, men når installer er downloaded laver den en parse error :b ?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll