Quote (Kakaomanden @ 26 May 2012 22:44)
Hvis du mener spam er sjovt at læse, mangler du da vist noget at tage dig til.
det er da sjovere at læse end Belial > Nightmare
blir så trist hver gang jeg ser et topic om d3 når man ikke engang spiller spillet spam topics kan alle være med
