man bliver helt stolt

E/ inb4 det her også blir lukket for regel nummer 1 man må ikke have det sjovt i det danske forum
E/ men der går nået tid da alle kongerne er blev susspended Acid, Xuro, Rackcityhoe, headshot og tror også pod_clan er i samme båd
This post was edited by Historyx on May 25 2012 10:31am