d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gode Højtalere
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:17pm
De spillede herre meget musik og man kunne skrue op på dem, der var sådan noget smart lys i.

Kan bare ikke huske hvad de hedder?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 03:19pm
:rofl:
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 24 2012 03:21pm


måske?
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:22pm
Quote (Headshot @ 24 May 2012 23:21)
http://images.teamsugar.com/files/users/1/15111/14_2007/toyo_ilit-speaker.jpg

måske?


Det var kun et spørgsmål om tid at nogen fandt dem, jeg havde også brugt lang tid på at lave en god beskrivelse af dem var ret ked af at jeg ikke fandt ud af hvad de hed de var ret seje.
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 26 2012 01:41am
hvorfor blev det her topic ikke lukket ? :O
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll