d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En Bog Jeg Har Læst
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:08pm
Det er med en dreng der kæmper mod en drage hvor dragen spyede ild.

Nogen der har læst den? Den var pænt god.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:09pm
Eragon?

Ellers så fuck af.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 03:09pm
er det den med bogstaver i?
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:10pm
Quote (IAcid @ May 24 2012 10:09pm)
er det den med bogstaver i?


Gå nu bare hjem i fap i din grotte fede idiot.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:10pm
Quote (IAcid @ 24 May 2012 23:09)
er det den med bogstaver i?


ja, og der var også billeder i med runesten.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:11pm
Quote (Rackcityhoe @ May 24 2012 10:10pm)
ja, og der var også billeder i med runesten.


Jah & Ber?
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:11pm
Quote (xuro @ 24 May 2012 23:11)
Jah & Ber?


Ja, der var også en EL rune, den var ret god i sværd med ild skade.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:12pm
Quote (Rackcityhoe @ May 24 2012 10:11pm)
Ja, der var også en EL rune, den var ret god i sværd med ild skade.


Så har jeg ikke læst den.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:13pm
Quote (xuro @ 24 May 2012 23:12)
Så har jeg ikke læst den.


Så skrid fede svin.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:13pm
Quote (Rackcityhoe @ May 24 2012 10:13pm)
Så skrid fede svin.


Fint.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll